Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد شفیعی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تمدید محدودیت‌های تردد، کلیه خودروهایی که به دلایل خاص مجبور به عبور و مرور در راه‌های ارتباطی کشور بودند و با تأیید فرمانداری مجوز تردد آنها از سوی پلیس راه استان قزوین صادر شده است، همچنان می‌توانند تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد مبارزه با کرونای استان و قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قزوین برای جلوگیری از تجمع افراد جهت درخواست مجدد مجوز تردد، مصوب کرد کلیه برگه‌های صادر شده تا ۲۲ آذرماه معتبر باشد.

شفیعی ادامه داد:با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها تردد خودروها در داخل شهر از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ممنوع است و متخلفان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: از همشهریان عزیز درخواست داریم از مراجعه به فرمانداری و پلیس راه جهت تمدید برگه‌های مجوز تردد خودداری کنند چون هرگونه ازدحام ممکن است به شیوع بیشتر ویروس کرونا منجر شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین تردد جاده ای استانداری قزوین پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین تردد جاده ای استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین تردد جاده ای استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی