Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما هنوز هم به سنت پدر و مادرهایمان عادت داریم برای خرید جایی برویم که بتوانیم با یک گشت‌وگذار کوتاه همه اقلام موردنیازمان را تامین کنیم. به همین خاطر در هر شهری معمولا یکی از جاهای دیدنی، بازار است. بازار، با آن همه فروشنده و کالا، یک فضای ایده‌آل برای خرید به حساب می‌آید و حتی در فضای اینترنت هم این قانون جاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر مشتریان فروشگاه‌های آنلاین دوست دارند از وب‌سایتی خرید کنند که همه کالاهای موردنیازشان را پوشش دهد و شاید به همین خاطر است که فروشگاه آنلاین تیمچه هم به تازگی رونمایی شده است.

نام تیمچه، یادآور فضای بازارهایی است که بیشترمان تجربه خرید از آنها را داشته‌ایم. تیمچه به معنای بازار است و گرچه لغتی است که هنوز هم از آن استفاده می‌کنیم، در گذشته کاربرد بیشتری داشته است. فروشگاه آنلاین تیمچه هم از این حس نوستالژیک و هم از روحیه تمایل به خرید از بازار در مشتریان ایرانی بهره گرفته و چنین نامی را برای خود انتخاب کرده است. در این فروشگاه همان‌طور که انتظار می‌رود، تقریبا همه نوع کالایی را می‌شود پیدا کرد. همچنین ارسال کالاها به سراسر کشور بدون محدودیت مبلغ خرید رایگان است.

یک فروشگاه همه‌چیز فروش

در فروشگاه تیمچه همه چیز از جمله موبایل و تبلت و لپ‌تاپ و یخچال فریزر و لوازم‌التحریر و… پیدا می‌شود. این فروشگاه با این امید که مثل فروشگاه‌های همه‌چیزفروشی بتواند در دل مشتریان ایرانی جا باز کند، پا به عرصه گذاشته و برای شروع رقابت، مقدماتی را هم آماده کرده است. از جمله این که در تیمچه قرار است بدون محدودیت در مبلغ سفارش، همه کالاها رایگان به دست مشتریان برسد و برای مرجوعی کالاها هم مدت زمانی ده‌روزه در نظر گرفته شده است.علاوه‌ بر این، با گشتی در وب‌سایت تیمچه می‌بینید که گویا تیمچه می‌خواهد مشتریانش را بر شاه‌نشین صحن و سرای خود هم بنشاند!

شاه‌نشین تیمچه، جایگاه مشتریان برتر

بخشی از سایت فروشگاه که در آن از نقش‌های مینیاتور استفاده شده تا حس نوستالژیک نام تیمچه را هم تداعی کند، به نام شاه‌نشین نام‌گذاری شده و به چیزی شبیه باشگاه مشتریان فروشگاه تعلق دارد. در این بخش امتیازهای عضویت در باشگاه برشمرده می‌شود که یکی از آنها برگرداندن بخشی از مبلغ سفارش‌های قبلی مشتریان است. به جز این، در بخش‌های دیگر سایت اشاره شده است که مشتریان می‌توانند بدون نیاز به چک و ضامن، از تیمچه به‌صورت اقساطی خرید کنند.

البته امکان خرید اقساطی در تیمچه به پشتوانه سرمایه‌گذار این فروشگاه فراهم شده است که خود، استارتاپی فعال در حوزه خرید اقساطی بوده و در گذشته با نام «ایران رنتر» و اکنون با نام «لندو» به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ضمانت اصالت کالا و پرداخت خسارت بابت غیراصل بودن کالا

درمورد اصالت کالا تیمچه تضمین کرده است تمامی کالاهایی که از تامین‌کنندگان دریافت می‌کند، اصل هستند و درصورت اصل نبودن آنها علاوه بر تعویض با کالای اصل، مبلغی را هم به‌عنوان خسارت به مشتری خواهد پرداخت.

تخفیف چهل هزار تومانی برای خرید اولی‌ها

با شروع فعالیت فروشگاه تیمچه،‌ احتمالا توجه بخشی از کاربران به امتیازهای خرید از این فروشگاه جلب شود. مثلا اینکه برای همه کسانی که اولین بار خرید می‌کنند، یک تخفیف چهل هزار تومانی در نظر گرفته شده است. در ادامه و به ویژه در موعدهای شلوغ و وقت خرید به سبک ایرانی‌ها، باید دید این بازار رنگارنگ چقدر در حفظ مشتریانش موفق می‌شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 فروشگاه اینترنتی فروشگاه آنلاین تیمچه رپرتاژ آگهی محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی اظهار داشت: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، ۲ متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سقز افزود: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور، ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو