Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد هیات قطری که برای ارائه برنامه خود جهت گرفتن میزبانی بازی های آسیایی۲۰۳۰ به ایران سفر می کنند، دو دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک خواهند داشت.

کیکاوس سعیدی  درباره ی سفر هیات قطری به ایران بیان کرد: هیات بلند مرتبه ای از کمیته ملی المپیک قطر با سرپرستی دبیرکل کمیته ملی المپیک قطر شنبه شب به ایران سفر می کنند و روز یکشنبه هم دو جلسه را با مسئولان کمیته ملی المپیک ایران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در هیات قطری، رییس کنفدراسیون دوومیدانی و وزنه برداری آسیا و روسای فدراسیون های شنا و شمشیربازی و وزنه برداری و رییس آکادمی ملی المپیک و موزه المپیک قطر و رییس باشگاه الاهلی حضور دارند. در سفر یک روزه آنها، یک دیدار ساعت ۱۵ با دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک ایران دارند و برنامه خود را برای گرفتن میزبانی بازی های آسیایی ۲۰۳۰ ارائه می کنند چراکه قطر به دنبال گرفتن میزبانی است و تکلیف آن در نشست عمومی شورای المپیک آسیا مشخص می شود. سپس یک جلسه با آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک خواهند داشت و احتمالا از موزه ورزش ایران هم بازدید می کنند.

 

سعیدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به سفر روسای کنفدراسیون های وزنه برداری و دوومیدانی آسیا، امکان دارد که از فرصت استفاده کرده و برای گرفتن امتیازاتی، رایزنی هایی با این افراد داشته باشیم؟ تصریح کرد: ما به علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، رضوانی رییس فدراسیون شنا اطلاع دادیم که در جلسه مذاکره حضور داشنته باشند و اگر مباحثی دارند بعدا با این افراد مطرح کنند. در جلسه ای هم که هیات قطری با رییس کمیته ملی المپیک ایران دارند ممکن است بحث روابط مطرح شود و آقای صالحی امیری نقطه نظرات خود را خواهد گفت.

او در مورد احتمال امضا تفاهم نامه همکاری برای استفاده از امکانات ورزشی قطر گفت: روابط ایران و قطر همیشه در سطح خوبی قرار داشته و زمینه همکاری وجود دارد و این تعامل ادامه دار خواهد بود و بعید است که نیاز به تفاهم نامه وجود داشته باشد. در این سفر برنامه ای برای تبادل تفاهم نامه نداریم. این دیدار هم با این هدف برگزار می شود که قطری ها برنامه خود برای میزبانی بازی های آسیایی ۲۰۳۰ را ارائه کنند.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزنه برداری هیات قطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود: متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد: حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟