Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس استان زنجان از شناسایی پنج متهم در خصوص اخلال در نظام اقتصادی خبر داد و گفت: علاوه بر اینکه پرونده این متهمان به سازمان امور مالیاتی ارسال شد، پرونده دیگری هم با موضوع اخلال در نظام اقتصادی تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بررسی‌های کارشناسی شده مطلع شدند که چند بنگاه معاملاتی اقدام به اخلال در نظام اقتصادی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: این بنگاه‌های معاملاتی در شمال شهر زنجان اقدام به خرید زمین‌های مرغوب با قیمت‌های پایین می‌کرده‌اند و با تنظیم قراردادهای صوری از دادن مالیات فرار می‌کردند.

رئیس پلیس استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص این پرونده پنج متهم را شناسایی کردند، تصریح کرد: این اخلالگران توانسته بودند بیش از 45 قطعه زمین مسکونی در قسمت‌های تجاری و خوب شهر خریداری کنند و با تنظیم قرادادهای صوری از دادن مالیات فرار کنند.

خط و نشان پلیس برای متخلفان؛ رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش در کردستان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوندهشدار فرمانده انتظامی به مخلان نظم و امنیت در کردستان؛ پلیس با هرگونه هنجارشکنی و سارقان مبارزه می‌کندامدادرسانی پلیس در مناطق آب گرفته خوزستان/استقرار اکیپ‌های پلیس در مناطق آسیب‌دیده

وی عنوان کرد: تاکنون تراکنش‌های مالی این افراد بیش از 2 هزار میلیارد ریال ثبت شده است و همچنان ماموران پلیس امنیت اقصادی در حال رسیدگی به پرونده هستند.

سردار جهانبخش در پایان گفت: قرار است این افراد با تشکیل پرونده به سازمان امور مالیاتی معرفی شوند. البته برای این افراد پرونده دیگری هم با موضوع اخلال در نظام اقتصادی  تشکیل و با دستور محترم مقام قضایی املاک این افراد پلمب شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخلال در نظام اقتصادی ماموران پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور

آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور، از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد.

سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالا‌ها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشور‌های همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشور‌های همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد