Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس‌جمهور گفت: تا زمانی که مردم احساس کنند این بیماری [کرونا] خطرناک است و برای حفظ سلامت خودشان باید به پروتکل ها دقیق عمل کنند، ما پیشرفت می‌کنیم، البته محدودیت هایی نیاز است که اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در ستاد ملی کرونا گفت: در سایه جلسات ستاد ملی کرونا و جلسات کمیته ها، تاکنون ۴۲۰ مصوبه داشته‌ایم و به ۳۵ دستگاه اجرایی ابلاغ کردیم و ۸۵ درصد مصوبات ما هم اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: اقداماتی که از اوایل آبان ماه انجام گرفت، اول برای ۴۳ شهرستان و سپس برای ۴۶ شهرستان و بعدا در اول آذر که محدودیت‌های سراسر اعمال شد، کار بسیار خوبی انجام گرفته و آثار آن بسیار مثبت بوده است.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و فارس بخوانید؛

* همه این آثار مثبت با همکاری مردم بوجود می‌آید. تا زمانی که مردم احساس کنند این بیماری خطرناک است و برای حفظ سلامت خودشان باید به پروتکل ها دقیق عمل کنند، ما پیشرفت می‌کنیم، البته محدودیت هایی نیاز است که اعلام می‌کنیم.

* امیدواریم با همکاری مردم شاهد یک شرایط بسیار مناسب تری باشیم. ما به سمت کانال ۵۰۰ فوتی در روز می‌رفتیم و برخی پیش‌بینی‌ها می‌گفت که شرایط بدتری خواهیم داشت که با اقداماتی که اعمال شد از کانال ۴۰۰ به کانال ۳۰۰ فوتی آمدیم.

* ما نمی‌توانیم امیدوار باشیم به واکسن، هنوز هم معلوم نیست در کشورهای که می خواهند واکسیناسیون کنند نتیجه چه می‌شود. می‌دانیم هیچ واکسنی هم صد در صد اثر گذار نیست. نمی‌دانیم این ویروس تغییر ژنتیکی انجام می‌دهد یا خیر؟ 

* وظیفه ما هست همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. بارها تاکید کردیم تعداد آزمایشات توسعه یابد و به رقم ۱۰۰ هزار تست در روز می‌رسیم. حتما با افرادی که قرنطینه را نقض می‌کند باید برخورد شود. 

* اگر اقدامات( محدودیت‌ها) دو، سه هفته اخیر نبود امروز با مشکلات زیادی روبرو بودیم. وقتی پروتکلی را الزامی می‌کنیم خود ما مسئولین استحقاق و وظیفه ما برای اجرا بیشتر و بالاتر است. ما مسئولین باید بیش از مردم مصوبات ستاد را رعایت کنیم.  

* ۷ شهرستان در وضعیت فوق قرمز هستند، در تهران وضعیت کلی نارنجی است و لب مرز قرار دارد و در این شهر باید بیشتر رعایت کنیم. 

ادامه دارد ...

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه