Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دوستانی که از دولت ایراد می گیرند آیا می دانند تحریم چیست؟ این دولت که مقصر تحریم ها نیست؛ ترامپ با خروج از برجام کار دولت را سخت تر کرد.

«فاضل موسوی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با پیش بینی مواضع اصلاح طلبان در انتخابات 1400 به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اصلاح طلبان هنوز موضع گیری جدی نکرده اند ولی واقعیتی وجود دارد که همه موضوعات به آن بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اگر در کشور انتخاباتی به معنی حقیقی و در چهارچوب قانون انجام بگیرد، قطعا اصلاح طلبان نیز فعال خواهند بود ولی با بستن دست و پای کسی و اینکه بگوییم، حالا برو در استخر شنا کن نتیجه ای نخواهد داشت.

او افزود: اصلاح طلبان امروز هم کارهای خود را انجام و پیگیری می کنند، امروز باید توجه داشت آنطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرموده بودند و تاکید داشتند که کشور مال مردم است، هنوز این شعار عملی نشده است و گویی ما امروز به مردم می گوییم می‌خواهید به انتخابات بیایید و اگر نمی خواهید، اهمیتی ندارد. در نهایت اگر انتخابات آینده هم مثل انتخابات مجلس یازدهم باشد، می بینیم که چقدر مشارکت مردم پایین می‌آید.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: باید بدانیم دموکراسی را قبول داریم یا نه؟ آیا می‌خواهیم انتخابات را فقط اقلیتی برگزار کنیم؟ در این صورت معنای جمهوری را عملی نکرده ایم، جمهوری یعنی فراهم شدن بستر خواسته های مردم. بسیاری از بزرگان از آشتی ملی حرف زده اند و پاسخ شنیدند که مگر ما قهر هستیم؟

او اضافه کرد: ما سر کلاف را در کشور گم کرده ایم و نمی دانیم چه کسی باید حرف بزند و چه کسی حرف نزند. احزاب در ایران اجازه فعالیت جدی ندارند و احزاب قدرتمندی در کشور حضور ندارند ولی شهروندان حق دارند که نظر بدهند.

موسوی با اشاره به حمله کنندگان به دولت در شرایط بحرانی گفت: دوستانی که از دولت ایراد می گیرند آیا می دانند تحریم چیست؟ این دولت که مقصر تحریم ها نیست؛ ترامپ با خروج از برجام کار دولت را سخت تر کرد. کسانی که به مخالفت و کارشکنی با دولت پرداخته اند در اشتباه هستند. با رفتن روحانی کشور گل و بلبل نمی شود. این دوستان در دولت نهم و دهم همه چیز را حتی از امام زمان هم، هزینه کردند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاضل موسوی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، در تحلیل مصاحبه‌ی اخیر مهدی نصیری با بی‌بی‌سی گفت: من اصلا ایشان را آدم متعادلی نمی‌دانم که بخواهد طرح و رویکردی بدهد. ایشان یک زمانی شاگرد آقای شریعتمداری در کیهان بود، آنقدر فحاشی و ناسزا به همه اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های محترم از جمله مرحوم آقای هاشمی، آقای خاتمی و همین آقای تاج‌زاده و امثال آقای تاج‌زاده کرد و حالا آدم باید چه روحیه و رویی داشته باشد که حالا با این حد از افراط یک مرتبه این طرف صفحه بیاید.

وی ادامه داد: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد. در آن طرف هم، اگر کسی از مخالفین نظام سوابق ایشان را بررسی کنند، می‌فهمند که ایشان آدم متعادلی نیست.

کرباسچی اظهار داشت: کسی حرف او را حساب نمی‌کند که بخواهد چنین طرحی بدهد. حالا موضع‌گیری‌های اصلاح‌طلبان، به ویژه شخص آقای تاجزاده و آقای موسوی خیلی مشخص است به نظرم ایشان تعادل ندارد و لازم نیست درباره آن صحبت شود.

نصیری می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود

وی در پاسخ به این سوال که طرح این موضوع از سوی آقای نصیری دارای چه اهدافی است، گفت: آقای نصیری آدمی است که می‌خواهد خودش را مطرح کند و حرف‌های شاذ می‌زند. زمانی فکر می‌کردم ایشان از طرف همین آدم‌های افراطی مأموریت دارد تا طوری حرف بزند که اگر حرف‌های معقولی زد، جایگاهی پیدا نکند و بگویند فلانی بهترین حرف را برای بی اعتبار کردن حرف‌های انتقادی صحیح می‌زند.

کرباسچی تصریح کرد: اهداف خاصی پشت این موضوع نمی‌بینم و فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود. سوابق او آنچنان است که برای آدم‌های اصلاح‌طلب خیلی روشن بوده و کسی حرف‌های ایشان را به بهای بهشت نمی‌دهد. سعی می‌کند حرف‌های تندتری بزند که جایگاهی برای خودش جذب کند.

نصیری فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

وی گفت: نصیری آن زمانی هم که در کیهان و پیش آقای شریعتمداری بود و جا‌های عمومی کشور در دست آنان قرار داشت، فضاحتی علیه شخصیت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی به وجود آورد و آن همه توهین، ناسزا و تهمت علیه آن افراد زد که آن زمان هم معلوم بود که ایشان تعادل ندارد. در حال حاضر هم به دنبال همان مسیر است فقط ورق را برگردانده است. می‌داند که کسی به او وقعی نمی‌گذارد و جایگاهی ندارد، می‌خواهد این سمت افراط را بگیرد تا دیگران به حرف او گوش بدهند.

کرباسچی تاکید کرد: به نظر من آقای نصیری نه جایگاهی در محافل اصلاح‌طلب‌ها دارد، با توجه به سوابق ایشان، برانداز‌ها می‌فهمند که فقط به درد همین تبلیغات در رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی می‌خورد که مثلا حرف تازه‌ای زده شود. در هر صورت ایشان جایگاهی ندارد.

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!