Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@12:10:43 GMT

وضعیت بازار بورس و فرابورس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۰۲۹۱

وضعیت بازار بورس و فرابورس

امروز (15 آذر) بازا بورس با افت ۶هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات همراه شد. ناطقان: امروز شنبه (۱۵ آذر ماه) بازار در اکثر نمادها منفی و متعادل آغاز بکار کرد.

نمادهای حکشتی، فارس و انرژی۳ بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای شستا، شپنا و فولاد بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین عرضه وتقاضا در نمادهای بورسی

برترین عرضه و تقاضا در نمادهای فرابورسی

 

در گروه بانکی‌ها نماد وبملت با افت ۳ درصد در قیمت ۵۴۰ تومان در حال داد و ستد است. وتجارت در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه و در قیمت ۳۹۱ تومان قرار دارد. دی رشد ۴ درصد دارد و در قیمت ۵۳۹۶ تومان داد و ستد می‌شود. وبصادر افت ۱ درصد دارد و در قیمت ۳۵۶ تومان قرار دارد. وپارس با عقب گرد ۲ درصد قیمت مواجه است و قیمت در حال معامله در این دقایق ۴۳۵ تومان است.

نماد های_وب با رشد حداکثری قیمت با صف خرید بیش از ۳۴ میلیون سهم در قیمت ۳۱۱۸ تومان همراه است.

نماد‌های تاپیکو و وبانک به گردونه معاملات باز می‌گردند.

در میان عرضه‌های حاکم شده بر کلیت روند بانکی‌ها شاهد افزایش تقاضا و شکل گیری صف خرید بروی نماد دی هستیم. حجم معاملات در این نماد تا به این لحظه بیش از ۱۱ میلیون سهم است.

برچسب ها: بورس ، ناطقان ، شاخص ، فرابورس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بورس ناطقان شاخص فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود