Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چند روز گذشته و با افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان  ویروس کرونا  در راستای کاهش شیوع بیشتر این بیماری در کشور محدودیت‌هایی در رفت و آمد و حضور افراد در مشاغل خود اعمال شد؛ از حضور حداقلی در برخی مشاغل و یا تعطیلی بعضی از کسب و کارها گرفته تا اعمال محدودیت‌هایی برای رفت و آمد مردم در روزهای اخیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین هستند کسانی که به اخباری که درباره شرایط شیوع کرونا در ایران منتشر می‌شود توجهی نمی‌کنند، برای انجام امور غیرضروری به بیرون از خانه می‌آیند و باعث افزایش مبتلایان به این بیماری منحوس می‌شوند.

در همین راستا خواننده محبوب سبک پاپ کشورمان، رضا صادقی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نسبت به بی‌توجهی مردم به محدودیت‌ها توسط عده‌ای قلیل که باعث رنجش و آزار دیگران می‌شوند، واکنش نشان داد. او نوشت:

«تا یک جایى عشق قدرت داره و کمک میکنه، از یه جا به بعد وقتى پاى شعور بر باد رفته وسط باشه. عشق هم قوى نیست. وقتی حجم ترافیک سفرهاى غیرضرورى، هجوم احمقانه خرید کیف و کفش، صدای مهمونی‎‌ها و دورهمی‌ها. توجیه‌هاى مسخره بعضی‌ها براى رعایت نکردن‌ها رو میبینم و می‌شنوم برام یه سوال بزرگ پیش میاد، چی شد دیگه. مرگ خودى و غریب، هم وطن و هم زبون برامون عادی شد؟ چرا جون دادن و بى‌جون بودن کادر درمان دیگه به چشممون نمیاد؟ این خبر خانوم شریفى مقدم باید هر روز خونده بشه و این بغض هر روزه، نه فقط براى از دست دادن جان هم وطن، که از دست دادن انسانیت و معرفت داشت (البته که هستند هنوز آدم‌هایى که قلب در سینه دارن وجدان بیدار ولى...)»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا صادقی شیوع کرونا آمار کرونا خواننده پرطرفدار پاپ محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم

به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است در جاده ناهارخوران واقع در شهرک آپادانا مقابل آپادانای ۱۱ شهر گرگان اقدام به نصب دکل مخابرات در داخل جنگل کرده اند. این موضوع رنجش شهروندان گرگانی را در پی داشته است و بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند تا دکل‌های مخابراتی در اطراف این جنگل قرار داده شود تا از تخریب بخشی از جنگل جلوگیری شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت شما بخیر، قرار است دکل مخابرات در داخل جنگل شهر گرگان در مقابل شهرک آپادانا قرار دهند این اتفاق موجب تخریب قسمت‌هایی از جنگل می‌شود و ما بار‌ها درخواست کردیم این پروژه را در داخل جنگل اجرا نکنند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

بیشتر بخوانید:

نگرانی شهروند تهرانی از برج سازی در جنب باغ گیاه شناسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند