Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی جشنواره، با وجود شرایط ویژه سال جاری به جهت همه‌گیری بیماری کرونا و به‌ تبع آن تقلیل کمی اجراهای تئاتر در کشور، برگزارکنندگان جشنواره سی‌ و نهم تئاتر فجر نظر به اهمیت بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر بر مبنای سال‌های گذشته بنابر درخواست متقاضیان مهلت ارسال اثر برای شرکت در این رویداد را تا ۱ دی‌ تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر عکاسان و طراحانی می‌توانند متقاضی حضور شوند که آثار آنها مربوط به نمایش‌های روی صحنه رفته از اول آبان ۱۳۹۸ تا اول آذر ۱۳۹۹ در قالب اجرای عمومی یا جشنواره‌ای است.

مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر جشنواره سی‌ و نهم به جز پوستر اجرا، رویدادهای برگزارشده مرتبط با تئاتر در بازه زمانی ذکر شده را نیز شامل می‌شود.

فرآیند ثبت تقاضای شرکت در مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر از طریق سایت جشنواره صورت می‌گیرد. اما پیش از آن ضروری است متقاضیان لوح‌های فشرده حاوی آثار خود را با فرمت jpg با کیفیت ۳۰۰ dpi در اندازه ۵۰ × ۷۵ از طریق پست یا به صورت حضوری به دبیرخانه ارائه و کد رهگیری دریافت کنند. با درج کد رهگیری در سایت جشنواره سایر مراحل ثبت تقاضا انجام می‌شود. ضروری است مشخصات و شماره تماس روی لوح فشرده درج شود.

این بخش به مدیریت مهدی آشنا در سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

سی‌ و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه در سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5088022 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر مهدی آشنا پوستر عکس حسین مسافر آستانه چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت فیلم کوتاه شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا محسن فخری زاده فیلم سینمایی رادیو نمایش سریال ایرانی آلبوم موسیقی انیمیشن سازمان صداوسیما مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت