Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@03:30:51 GMT

درخواست احمدرضا عابدزاده از صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۰۷۰۵

درخواست احمدرضا عابدزاده از صداوسیما

حرف‌های احمدرضا عابدزاده درمورد فوتبال ایران و شرایط پسرش که در لیگ پرتغال بازی می‌کند همیشه جذاب است. با هم چکیده‌ای از مصاحبه عابدزاده را می‌خوانیم.

* ۲۳ سال از حماسه تیم ملی ایران در ملبورن گذشته، ولی صدا و سیما همچنان آن مسابقه را تکرار می‌کند. جالب است هرگاه مردم آن بازی را می‌بینند در موردش صحبت می‌کنند و دیدار ایران و استرالیا از اذهان پاک نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنانی که در آن دیدار به میدان رفتند برای شادی دل مردم فوتبال بازی کردند و صعود تیم ملی بعد از ۲۰ سال به جام‌جهانی برای همه ما لذت‌بخش بود.

*از صدا و سیما خواهش می‌کنم که هر سال بازیکنان نسل ۹۸ را که در آن بازی‌ها حضور داشتند دور هم جمع کنند و خاطرات برای مردم زنده شود همه دنیا این کار را انجام می‌دهند و واقعا نفراتی مثل بیژن ذوالفقار نسب پرویز کماسی و کسانی که در آن تیم زحمت کشیدند باید در اذهان مردم بمانند به همین خاطر است که می‌گویم صدا و سیما باید این نفرات را دور هم جمع کند تا آن‌ها فراموش نشوند.

*وقتی بحث پرچم ایران و تیم ملی مطرح می‌شود، استقلال و پرسپولیس زیر مجموعه این پرچم قرار می‌گیرند آبی و قرمز برای همه محترم هستند و به هر حال مردم این تیم‌ها را دوست دارند، ولی همانطور که توضیح دادم همه باید به هم کمک کنیم تا یک تیم ملی خوب داشته باشیم، چون استقلال و پرسپولیس هستند که شاکله تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

*با استقلال در ۸ دربی و با پرسپولیس هم اگر اشتباه نکنم در ۱۳ دربی بازی کردم که در هیچ کدام باخت نداشته‌ام.

*برای من کسی نمی‌تواند کُری بخواند.

*پسرم در پرتغال و در تیم ماریتیمو ۴ سال است که بازی می‌کند و او هم همین شیوه را در نظر گرفته است چند وقت پیش وقتی با تیم ملی از اردو برگشت راهی دانمارک شد و با یک مربی مخصوص سه روز تمرینات ویژه انجام داد. او از جیبش هزینه کرد تا خودش موفق شود. این انتظار برای همه فوتبالیست‌ها و دروازه‌بانان به خصوص در تیم‌های پر طرفدار وجود دارد.

*در سال ۷۴ در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی و زمانی که امیر فقط دو سال و سه ماه سن داشت با تیم ملی تمرین می‌کردیم از همان روز نوع تمرینات من را تماشا می‌کرد و حتی عکس آن تمرین را در آلبوم خاطرات‌مان داریم. ۱۵ سال با امیر کار کردم و او در انگلیس تحصیلات خود را ادامه داد تا در زمینه فوتبال هم او را به خوبی پیش بردیم و می‌بینید که حالا راهی پرتغال شده و بهترین دروازه‌بان تیمش محسوب می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عابدزاده تلویزیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا
  • تصویر جنجال‌ساز از کشف حجاب مجری زن صداوسیما در BBC
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما
  • تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد