Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:46:49 GMT

وضعیت مدارس چهارمحال و بختیاری در این هفته مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۰۷۶۴

وضعیت مدارس چهارمحال و بختیاری در این هفته مشخص شد

گروه استان‌ها - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وضعیت حضوری و غیرحضوری مدارس استان را در این هفته تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان مدارس استان از شنبه 15 آذرماه سال 99 در شهرستان‌های کیار و سامان که در وضعیت قرمز قرار دارند تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان‌های زرد و نارنجی آموزش غیرحضوری است اما مدارس باحضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال و ناظر فعالیت‌های غیرحضوری خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم وجود امکانات مناسب در همه مناطق استان، خاطرنشان کرد: فعالیت آموزشی در مناطقی که زیرساخت‌های لازم برای آموزش غیرحضوری را ندارند مانند کوهرنگ، میانکوه و لردگان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدارس گلستان هفته آینده هم تعطیل است/ فعالیت‌های آموزشی مجازی استوضعیت آموزشی مدارس خراسان رضوی در هفته آتی مشخص شدخبر حضوری شدن مدارس تکذیب شد/ تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم

قائدامینی عنوان داشت: در کلیه مدارس به‌ویژه مدارس مناطق و شهرستان‌های با وضعیت قرمز با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان و عوامل اجرایی در مدارس معلمان باید درسنامه‌های متناسب با کتب درسی تهیه و براساس آن آموزش غیرحضوری را ادامه دهند.

وی با اشاره به آموزش غیرحضوری و عدم استفاده گسترده از مدارس در زمان محدودیت‌های کرونایی تصریح کرد: حفظ و نگهداری از مدارس در ایام تعطیل کرونایی، جزو وظایف مدیران مدارس تعریف شده است.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری