Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@07:15:17 GMT

۱۳.۵ هزار تن شکر خام وارد چهارمحال و بختیاری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۱۱۱۳

۱۳.۵ هزار تن شکر خام وارد چهارمحال و بختیاری شد

کیقباد قنبری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شکر خام وارداتی برای تبدیل آن به شکر سفید با ارز دولتی و قیمت مصوب، تامین شده است و بزودی بعد از فرآوری وارد چرخه مصرف خانگی و صنعتی استان خواهد شد.
وی با بیان اینکه مابقی یکهزار و ۵۰۰ تن شکرخام وارداتی در انبارهای مجتمع بندر امام خمینی(ره) نگهداری می‌شود،  تاکید کرد: این محموله وارداتی از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بتدریج تا پایان امسال  به استان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از تامین ۴۰۰ تن محصول برنج خارجی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار، تصریح کرد: ۳۰۰ تن از این محموله در سطح بازار توزیع و ۱۰۰ تن دیگر با درخواست و تا متعادل کردن عرضه و تقاضا  با قیمت هرکیلو ۱۷۰ هزار ریال توزیع خواهد شد.

وی از موجود بودن روغن خوراکی در سطح بازار چهارمحال و بختیاری با نرخ مصوب اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست نیمه دوم امسال افزون بر ۲۹۳ تن و در مرحله دوم نیز ۳۵۵تن روغن خوراکی مصارف خانگی و مصارف صنوف و صنعتی، توزیع شد و بازار استان در زمینه توزیع روغن هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

قنبری از تحویل ماهانه ۴۶۰ تن شکر به اداره صنعت، معدن و تجارت استان با قیمت هرکیلوگرم ۸۷ هزار ریال برای توزیع خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده شکر مصرف خانگی این استان تا خردادماه سال آینده تامین شده است و این ذخیره به طور مستمر توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

 
 
 

  

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری شکر شهرکرد چهارمحال وبختیاری شکر اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم