Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@11:41:01 GMT

کشف ۱۰ تن قطعات دکل‌های برق در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۱۲۲۰

کشف ۱۰ تن قطعات دکل‌های برق در خوزستان

۱۰ تن نبشی قطعات دکل‌های سرقتی از سارقان خطوط فشار قوی برق خوزستان کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با پیگیری‌های واحد حراست شرکت  برق منطقه‌ای خوزستان و تلاش‌های سربازان گمنان امام زمان (عج)، سارقان خطوط فشار قوی برق خوزستان دستگیر، و ۱۰ تن نبشی قطعات دکل‌های سرقتی کشف شد.

محمود دشت بزرگ افزود: در پی سرقت‌های صورت گرفته از دکل‌های برق شهرستان باوی، واحد حراست این شرکت موضوع را در دستور کار قرار داده و پس از اقدامات شناسایی، رصد و پیگیری با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف ۱۰ تن نبشی و مقدار قابل توجهی پلیت اتصال، رودلی و تودلی و پیچ و مهره و دستگیری سارقان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سارقان در چندین نوبت اقدام به سرقت نبشی‌ها و باز کردن پیچ و مهره‌ها از محل‌های حساس دکل‌های فشار قوی کرده بودند که دستگیر شدند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود

محمدکعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

به گفته او فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

کعب عمیر می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش بر تسریع در انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود