Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک گفت: 4 طرح با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در مجتمع مس شهربابک عملیاتی خواهد شد و با اشتغال به کار جوانان در این طرح ها، بخش مهمی از بیکاری شهرستان شهربابک...

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک گفت: 4 طرح با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در مجتمع مس شهربابک عملیاتی خواهد شد و با اشتغال به کار جوانان در این طرح ها، بخش مهمی از بیکاری شهرستان شهربابک رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مس پرس، سعدمحمدی با اشاره به رتبه هفتم شرکت ملی مس در زمینه ذخایر مس در دنیا اظهار داشت: در زمینه اکتشافات جدید در سه مجتمع به ذخایر بسیار خوبی دست پیدا کردیم که علاوه بر افزایش دارایی مجتمع‌ها، منجر به ارتقا رتبه شرکت ملی مس ایران در دنیا در زمینه ذخایر معدنی مس می‌شود.
سعدمحمدی در خصوص طرح‌های توسعه شرکت مس گفت: در سال آینده پروژه‌های درآلو، دره‌زرشک و فلوتاسیون سرچشمه از سرباره های ذوب به اتمام می‌رسند و 400هزار تن کنسانتره وارد مدار تولید خواهد شد.
به گفته سعدمحمدی شرکت ملی صنایع مس ایران علاوه بر امر تولید و توسعه، به‌عنوان یک تعهد و وظیفه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در زمینه پیشگیری از کرونا اقدامات قابل توجهی در زمینه تجهیز تخت‌های بیمارستانی و تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه شهربابک انجام داده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار صنعت مس مجتمع مس شهربابک مس ایران شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه