Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اعمال قانون ۲ هزار خودرو در طرح محدودیت های ترافیکی در این استان خبر داد.

«ابوالفضل کهزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح محدودیت های کرونایی در استان ایلام، تاکنون ۲هزار راننده به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی جریمه شده انند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:۷۰درصد جرائم مربوط به تردد غیرمجاز شبانه درمحدوده ساعت ۲۱تا ۴بامداد شهرهای قرمز و مابقی در مبادی ورودی و خروجی  صادر شده  است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به خروج شهر ایلام از وضعیت قرمز، از امروز ۱۵ آذرماه جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از ۱ میلیون تومان به ۵۰۰هزارتومان کاهش یافت.

 

وی تصریح کرد: این در حالیست که جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از شهرستان آبدانان به علت قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از ۵۰۰هزار به ۱میلیون افزایش می یابد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه کماکان تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۲۱شب الی ۴صبح در معابر درونشهری شهرهای  ایلام، آبدانان و چرداول ممنوع است. از صدور جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای متخلفان خبرداد.

 

کهزادی با تاکید بر اینکه محدودیت های ترافیکی  درمبادی ورودی و خروجی همانند دو هفته گذشته بدون تغییر اجرا می شود، گفت: از هم استان عزیز انتظار داریم دراین هفته نیز به همکاری و همراهی با پلیس ادامه دهند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: جریمه خودروی متخلف جریمه رانندگی جریمه محدودیت های ترافیکی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور