Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:45:38 GMT

رئیس فیفا: VAR به ضرر فوتبال نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۱۴۴۴

رئیس فیفا: VAR به ضرر فوتبال نیست

جانی اینفانتینو رئیس فیفا به انتقادات از سیستم VAR واکنش نشان داد و گفت سیستم کمک‌داور ویدیویی به فوتبال ضرری وارد نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتقادها از سیستم کمک داور ویدیویی VAR مدتی است بیشتر از گذشته مطرح می‌شود. عده‌ای از بازیکنان و مربیان فوتبال در گوشه و کنار دنیا به استفاده از این فناوری معترض هستند و آن را برای فوتبال مضر می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانی اینفانتینو رئیس فیفا اما در مقام پاسخ به این اعتراض‌ها از VAR دفاع کرده و گفت: " VAR به فوتبال کمک می‌کند. این سیستم هیچ ضرری به فوتبال وارد نمی‌کند".

 

از جمله جدیدترین انتقادها به VAR این هفته در انگلیس اتفاق افتاد؛ جایی که جیمز میلنر ستاره لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل برایتون با دریافت یک پنالتی جنجالی در اواخر بازی VAR را متهم کرده و گفت این فناوری در حال نابود کردن فوتبال است.

 

 

اینفانتینو اما در سخنان خود در شورای فیفا در این باره گفت: " نباید فراموش کنیم که VAR اولین بار دو سال پیش معرفی شد نه بیست سال پیش. VAR به فوتبال کمک می‌کند. این فناوری بدون شک در حال ضربه زدن به فوتبال نیست".

 

رئیس فیفا در ادامه صحبتهایش گفت: " نباید VAR را با تصمیمات گاه اشتباهی که به دلیل نحوه غلط استفاده از VAR اتفاق می‌افتد اشتباه گرفت. اشتباهاتی که در برخی موارد به دلیل نبود تجربه در استفاده از VAR اتفاق می‌افتد. نباید این را فراموش کنیم که برای داوری که با استفاده از VAR بزرگ نشده استفاده از این فناوری یک تغییر بسیار بزرگ محسوب می‌شود".

 

 

فیفا جانی اینفانتینو(رئیس فیفا)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد