Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:22:57 GMT

اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ برتر تنیس روی میز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۱۵۹۲

اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ برتر تنیس روی میز

زمان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز 18 آذر ماه به‌عنوان آخرین مهلت تکمیل مدارک تیم‌های حاضر در لیگ برتر تعیین شده است که پس از آن قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر 23 آذر ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

پس از تاریخ تعیین شده تیم‌هایی که مدارک آنها کاملاً به فدراسیون تنیس روی میز ارسال نشده باشد، از رقابت‌های لیگ برتر امسال کنار گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور سیدبندی تیم‌های حاضر در لیگ برتر روز 19 آذر اعلام خواهد شد تا جایگاه تیم‌ها در جدول مسابقات مشخص شود. رقابت‌های لیگ برتر قرار است از دی ماه و در سه مرحله رفت، برگشت و پلی‌آف برگزار شود.

 دانشگاه آزاد تهران، فراسنج تهران، نفت آبادان، تیم مرحوم اقبال لطف‌الله‌نسبی (کردستان)، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، رعد پدافند هوایی و دانشگاه یزد هشت تیم متقاضی حضور در لیگ برتر امسال هستند.

در بخش بانوان هم هفت تیم شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان، آکادمی وفایی بابل، وچان کردستان و گلستان تجارت جنوب و مس کرمان برای شرکت در لیگ امسال اعلام آمادگی کرده‌اند.

قهرمانی بهترین بازیکن تنیس روی میز دنیا در جام جهانی 2020

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنیس روی میز رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.


در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد