Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه های جهادی در شهرستان رزن در یک سال گذشته بیش از ۵۰ واحد مسکونی را ساخته یا تعمیر کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ گروه های جهادی را باید بدون تردید یکی از رویش های انقلاب اسلامی در دوران ۴۰ سالگی آن برشمرد.این گروه ها بسیار از اقداماتی که در پیچ و خم اداری برای محرومین نشدنی بوده است را با همت و عزم جهادی خود انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت خانه محرومین یکی از مهمترین اقداماتی است که این گروه ها به خوبی توانسته اند در عمل به آن به رفع چهره فقر از بخشهایی از جامعه کمک کنند.

در شهرستانهای رزن و درگزین بیش از ۱۰ گروه جهادی در حال فعالیت است که این گروه ها با اقدامات خود به دنبال کاهش مشکلات محرومین و ایجاد فضای کارآمدی در جامعه هستند.

در سال گذشته این گروه ها توانستند با کمک سایر ادارات و نهادها بیش از ۵۰ واحد مسکونی را تعمیر یا به طور کامل احداث کنند.

با وجود آغاز فصل زمستان و سرمای هوا در مناطق رزن و درگزین اما عزم و همت گروه های جهادی همچنان ادامه دارد و این گروه ها در تلاش هستند تا ساخت خانه محوومین را تا قبل از آغاز فصل سرما به پایان برسانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است