Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا طرح ناظران سلامت از اوایل آذر ماه در واحدهای صنفی استان ایلام آغاز شده است، بیان کرد: هدف این طرح حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و مقابله با ویروس کرونا است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین (ع) در سراسر استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این طرح ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر در قالب ۱۱۹ تیم به همراه بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای سپاه امیر المومنین (ع) استان حضور دارند و این تیم‌ها از آغاز طرح تاکنون از ۱ هزار و ۸۱۸ واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی افزود: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیروهای بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند.

علی اکبری ادامه داد: هر تیم ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5088143

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام سلامت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد

وزیر بهداشت طی حکمی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان، استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل" منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این هادی میرزایی ریاست این دانشگاه را برعهده داشت؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که انفصال دوساله از خدمت، علت برکناری وی از این سمت است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی زابل، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد