Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا مرحبا روز شنبه در بازدید از بیمارستان آستارا اظهار کرد: پیش از این یک دستگاه اکسیژن ساز به این مرکز درمانی اختصاص یافته بود اما با توجه به افزایش مراجعات بیماران تنفسی و کرونایی، یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر به زودی خریداری و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: سه دستگاه دیالیز از کار افتاده است و تامین دستگاه های جدید برای بیماران دیالیزی و چند دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاور را از طریق دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیگیری می کنیم و ساختمان دیالیز بیمارستان به زودی دایر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مراجعات در ایام شیوع کرونا توسعه فضای فیزیکی اورژانس، تجهیز فیزیوتراپی و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال و الحاق داروخانه به فضای اصلی بیمارستان پیگیری می شود و تکمیل سریع بیمارستان بخش لوندویل، در دستور کار است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان با کمبود پزشک، پرستار و نیروی انسانی مواجه است و برای انگیزش و ماندگاری پزشکان متخصص در این شهرستان، مجوز راه اندازی مطب خصوصی آنها را پیگیری می کنیم.

ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده و خسارات مالی و جانی بر جا گذاشته است و بهترین راهکار مقابله با آن رعایت پروتکل های بهداشتی است و شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی آستارا تجهیزات پزشکی ویروس کرونا کارآمدی دولت بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آستارا تجهیزات پزشکی ویروس کرونا کارآمدی دولت بهداشت و سلامت مجلس شورای اسلامی آستارا تجهیزات پزشکی ویروس کرونا کارآمدی دولت بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه