Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان کردستان گفت: پنج نانوایی در مناطق منفصل شهری و محلات حاشیه نایسر، ننله، کانی کوزله، فرجه و عباس آباد شهر سنندج با حمایت این اداره کل، قرص نان رایگان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، فرهاد فرهادی با بیان اینکه نانوایی‌ها در طول هفته بسیج توزیع رایگان نان داشتند، اظهار داشت: این اقدام در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اجرای پویش ملی کمک مومنانه و با هدف حمایت از خانواده هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا درآمدزایی آنها آسیب دیده، انجام شد و طی آن در هر نانوایی با هزینه ۸۴۰ هزار تومان، ۲۰۰ خانوار و در مجموع یک هزار خانوار نان رایگان گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در پنج نانوایی منتخب این اداره کل جمعا ۱۶ هزار و ۸۰۰ قرص نان لواش طبخ و بین جامعه هدف توزیع شده است اضافه کرد: در این هفته (۲۹ آبان تا چهارم آذر) همچنین مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان ادارات ورزش و جوانان، اعضای سمن های جوانان و ورزشکاران، همایش دوچرخه‌سواری با حضور ۱۵ نفر، مسابقه پیامکی ویژه کارکنان، تجلیل از کارکنان بسیجی نمونه اداره کل ورزش و جوانان کردستان و مسابقات ورزشی در فضای مجازی در رشته‌های تکواندو و کاراته با حضور علاقه مندان و ورزشکاران برگزار شد. فرهادی با اشاره به اینکه لوح تقدیر و هدیه به نفرات اول تا سوم این مسابقات تعلق گرفت، یادآور شد: این برنامه‌ها با کمک و همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان برنامه ریزی و در طول هفته بسیج برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سنندج پویش همت مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد