Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:43:30 GMT

پلنگ به گوسفندان قلعه سید کازرون حمله کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۲۲۴

پلنگ به گوسفندان قلعه سید کازرون حمله کرد

رئیس اداره محیط زیست کازرون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این حادثه در کوه‌های اطراف روستای قلعه سید اتفاق افتاد گفت: حمله یک قلاده پلنگ به گله گوسفندان در روستای قلعه سید، باعث تلف شدن هشت رأس از دام‌های روستاییان شد.

جمال خداپرست تصریح کرد: چوپانی که همراه گله گوسفند بوده آسیبی ندیده و سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به دلیل حمله پلنگ به گله گوسفندان گفت: شکار بی رویه طعمه‌های طبیعی این حیوان و همچنین تنگ کردن عرصه طبیعت بر آن باعث وقوع چنین اتفاقاتی می‌شود. وقتی زیست گاه‌های طبیعی این جانوران تخریب شود و طعمه‌ای در کوه نداشته باشند ناچار به آمدن به پایین دست کوه و یافتن خوراک می‌شوند.

رئیس اداره محیط زیست کازرون با بیان اینکه پلنگ از گونه‌های در معرض خطر و تنها گربه سان پس از یوزپلنگ در ایران است، افزود: امیدواریم مردم خصوصاً دامداران گرامی در این موارد شکیبایی داشته باشند و سازمان محیط زیست نیز با پرداخت خسارت در این موارد به این مسئله کمک کند.

خداپرست خاطر نشان کرد اداره محیط زیست کازرون تمامی کارشناسی‌های لازم و صورت جلسات را جهت پرداخت خسارت به اداره کل استان ارسال کرده است.

کد خبر 5088174

منبع: مهر

کلیدواژه: پلنگ محیط زیست فارس کازرون ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بارش باران بوشهر کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد