Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «جوتیار عادل» سخنگوی دولت محلی اقلیم کردستان امروز (شنبه) در بیانیه ای تاکید کرد: "همانطور که بارها مکررا اعلام کرده ایم، به اطلاع همه طرف ها می رسانیم که اسرائیل هیچ منافعی در اقلیم کردستان عراق ندارد و هیچ یک از اسرائیلی ها در خاک این اقلیم حضور ندارند".

وی با رد ادعای سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت که این ادعا صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، «اوفیر جندلمان» سخنگوی نتانیاهو چند روز پیش در مطلبی در توییتر از احتمال حمله ایران به "اسرائیلی ها در گرجستان، آذربایجان، ترکیه، امارات، بحرین و اقلیم کردستان عراق" در پاسخ به ترور شهید فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران سخن گفته بود.

بعد از ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

در عراق جریان‌ها و شخصیت‌های مختلف سیاسی و گروه‌های مقاومت اسلامی در بیانیه‌های مختلف، این ترور جنایتکارانه را محکوم کرده‌اند.

برچسب‌ها اقلیم کردستان عراق محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلیم کردستان عراق محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اقلیم کردستان عراق محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور اقلیم کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح