Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:34:50 GMT

کمربندی جنوب‌غرب اصفهان افتتاح میشود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۳۳۲

کمربندی جنوب‌غرب اصفهان افتتاح میشود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پل کلیشاد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: احداث کمربندی جنوب‌غرب اصفهان به‌عنوان بخشی از رینگ چهارم استان در ایجاد ارتباط بین استان‌ها و شهرهای جنوبی و غربی کشور بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور اصفهان-شهرضا، ارتباط شهر اصفهان با مناطق جنوبی کشور از قبیل شیراز و یاسوج و محور آزادراه ذوب‌آهن، ارتباط اصفهان با مناطق جنوب‌غرب کشور مثل زرین‌شهر و شهرکرد را برقرار می‌کند که کمربندی جنوب غرب اصفهان در تسهیل ارتباط بین این دو منطقه بسیار نقش مهمی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه از این پروژه به‌عنوان پازل بزرگ یاد می‌شود گفت: طول این مسیر که محور اصفهان- شهرضا و کمربندی شرقی اصفهان را به آزادراه ذوب آهن متصل می‌کند جمعاً ۱۷ کیلومتر است.

قاری‌قرآن اضافه کرد: شروع این محور از محل پل راهداران (تقاطع غیر همسطح) در محور اصفهان-شیراز، حد واسط مجتمع مسکونی شهرک سپاهان‌شهر و منطقه پادگان نظامی سپاه بوده و پس از تقاطع، با محور ابریشم-آبنیل به محور آزادراه ذوب‌آهن در محل تقاطع کلیشاد ختم می‌شود.

وی تصریح کرد: این پازل بزرگ به چهار قطعه تقسیم‌بندی شده که قطعه نخست آن در حال حاضر از کیلومتر صفر تا ۱۲ (محل تقاطع با جاده ابریشم-آبنیل-مبارکه) محور به‌صورت رفت و برگشت چهارخطه در سال‌های گذشته پایان یافته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: قطعه دوم آن، پل آبنیل در محل تقاطع محور شهر ابریشم به گردنه آبنیل، واقع در کیلومتر ۱۲ به‌همراه تراشه‌برداری عظیم منصوب‌به ترانشه آبنیل است که در حال حاضر پروژه‌ای با همین نام با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال اجراست.

قاری‌قرآن با بیان اینکه عملیات اجرایی این پل تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود، گفت: برای اجرای پل آبنیل تا کنون ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۲۸۶ هزار متر مکعب خاک‌ریزی انجام شده و عملیات اجرایی باقیمانده آن، دال پل با ۴۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی است.

وی ادامه داد: قطعه سوم حد فاصل پل آبنیل واقع در کیلومتر ۱۲ الی ۱۷ بوده که در سنوات گذشته بخشی از عملیات اجرایی آن انجام شده است و در حال حاضر نیز جهت تکمیل این قطعه، فرآیند مناقصه و انتخاب پیمانکار در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه قطعه آخر این پروژه محل تلاقی کمربندی جنوبی اصفهان با آزادراه ذوب آهن یعنی تقاطع غیر همسطح کلیشاد است اعلام کرد: پل کلیشاد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: جهت اتمام عملیات عمرانی پل کلیشاد (احداث دسترسی‌های پل زیر گذر) قرارداد دیگری منعقد شده که مطابق با برنامه زمان‌بندی پیشرفت بسیار مناسبی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان راه و شهرسازی کرونا مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان کمربندی جنوب قاری قرآن جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز جمعه ۷ اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸ هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، گفت: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار آغاز، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

عزم دولت سیزدهم در حل مشکل مسکن جدی است

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد. وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود