Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:49:52 GMT

سیر بستری‌ها و تلفات ناشی از کرونا در البرز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۴۳۱

سیر بستری‌ها و تلفات ناشی از کرونا در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس روز شنبه برگزار شد، افزود: جای خرسندی دارد که محدودیت‌های اعمالی از یک آذرماه با همکاری مردم و بویژه اصناف نتیجه بخش بوده است.

وی ادامه داد: تا حدود زیادی از مراجعان، بستریها و تلفات ناشی از شیوع کرونا کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: بر این اساس از همراهی اقشار مختلف مردم بویژه اصناف استان و همچنین تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، امدادی، مسئولان مربوطه و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان استان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: اکنون ۵ شهرستان البرز از وضعیت قرمز خارج شده و وارد وضعیت نارنجی شد و شهرستان طالقان نیز به وضعیت سفید رسید.

استاندار البرز اضافه کرد: گروه‌های شغلی یک و ۲ در شهرستان‌های نارنجی تا ساعت ۲۰ شب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ولی محدویت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد همچنان برقرار است.
وی گفت: در شرایط فعلی روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تست کرونا در البرز گرفته می‌شود و ۱۰ هزار سهمیه تست فوری نیز به این استان داده شده که در صورت نیاز افزایش می‌یابد.
شهبازی ا بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در البرز تحت کنترل است، افزود: امید است به همین منوال و با جلوداری مردم، بتوانیم به سمت شرایط سفید حرکت کنیم، چراکه اگر این همراهی تداوم نداشته باشد، دوباره به وضعیت قرمز باز می‌گردیم.
وی عنوان کرد: البرز برخلاف اینکه همواره الگویی شبیه به تهران داشت امروز بر اساس اعلام دکتر رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا، سیر بسیار خوبی نسبت به پایتخت داشت که این امر با توجه به تبادل جمعیتی فراوان بین این ۲ استان، قابل تأمل است.

کد خبر 5088188

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران شهرستان البرز ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بارش باران بوشهر کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز