Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌ نیرو، «مریم نامجو» مدیر دفتر فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع‌ نیروی‌ برق تهران‌بزرگ گفت: راه‌اندازی این دبیرخانه با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و در مسیر تحقق اهداف دولت‌الکترونیک و با تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، اجرایی شده و با استفاده از آن همه شهروندان تهرانی و همچنین دستگاه های اجرایی، قادر هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی، ثبت و یا پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نامجو» اضافه کرد: تهرانی‌ها برای ثبت نامه‌های خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش دبیرخانه الکترونیک، با پیوست کردن متن، درخواست خود و انتخاب عنوان گیرنده‌نامه، می‌توانند نامه خود را به واحد مربوطه، ارسال کنند و پس از تایید نامه، شماره دبیرخانه و تاریخ ثبت نامه مزبور برای آنان از طریق پیامک، ارسال خواهد شد.
وی توضیح داد: شخصیت‌های حقوقی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند به‌جای استفاده از دورنگار و یا ارسال فیزیکی‌نامه، مکاتبه اداری خود را بوسیله همین سامانه به شکل الکترونیکی انجام داده و همه کاربران قادرند با درج شماره‌ پیگیری دریافت شده در دبیرخانه الکترونیک، از گردش و آخرین وضعیت نامه خود، مطلع شده و پاسخ ارائه شده توسط واحد مربوطه را مشاهده، دریافت و چاپ کنند.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی‌برق تهران‌ بزرگ با اشاره به تاثیر مثبت طرح‌های گسترده انجام شده توسط این شرکت به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و اثربخشی این اقدام ها در کاهش مراجعه حضوری شهروندان و مبارزه با انتشار بیماری کرونا در پایتخت، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از این پس، مکاتبه اداری خود در حوزه برق را نیز بوسیله دبیرخانه الکترونیک، انجام داده و برای تسهیل کارهای اداری خود و همچنین همراهی با کادر درمان کشور، از مراجعه حضوری به ساختمان های ستادی و مناطق برق خودداری کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبه اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در زمینه خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش با استفاده از میز خدمت‌الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و یا اپلیکیشن «برق من» امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا، پیشتر مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر با تاکید بر اینکه صنعت برق مصمم به پیاده‌سازی دولت الکترونیک است، گفت: نزدیک به ۴۰ خدمت صنعت برق مانند استعلام‌های برقی، درخواست انشعاب، مشترک جدید و ... به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

برچسب‌ها شرکت توانیر شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق وزارت نیرو شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت توانیر شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق وزارت نیرو شركت توزيع نيروی برق شرکت توانیر شرکت مدیریت شبکه برق ایران برق وزارت نیرو شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور توزیع نیروی برق تهران دبیرخانه الکترونیک شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ایمنی بوستان‌های پایتخت، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان شهروندان، طرح ارزیابی ایمنی بوستان‌های پایتخت به اجرا درآمد. 

وی با بیان اینکه این طرح توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد، گفت:  در این طرح  تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۴ موارد ناایمن در این بوستان‌ها شناسایی شد که بر اساس پیگیری های صورت گرفته از تعداد مذکور هفت هزار و ۷۷۷ مورد رفع و ایمن‌سازی شد و موارد باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل