Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ذوالنوری ، به اظهارات مداخله‌جویانه و گستاخانه وزیر امور خارجه آلمان اشاره کرد و گفت: چنین اظهاراتی بیانگر بغض، کینه و زیاده خواهی افرادی بوده که با محوریت سلطه نسبت به اسلام، انقلاب اسلامی و استقلال مردم ایران هماهنگ هستند؛ یعنی اگر آمریکا ستون فقرات نظام سلطه در نظر گرفته شود، نگهدارنده آن تروئیکای اروپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آلمان یکی از کشورهایی محسوب می‌شود که به طور طبیعی در خدمت نظام سلطه قدم برمی‌دارد؛ بنابراین سلطه طلبی چنین کشورهایی باعث شده تا نسبت به جمهوری اسلامی ایران عداوت داشته باشند، زیرا نمی‌خواهند قدرتی در مقابل‌شان صف آرایی کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به ضعف دستگاه دیپلماسی کشورمان اشاره و تاکید کرد: ضعف دستگاه دیپلماسی کشور، غربی‌ها را گستاخ کرده؛ بنابراین آنگونه که در توییت‌های آقای ظریف مشاهده شد، مشخص است که در مذاکرات هسته‌ای روی برنامه موشکی هم مذاکره کرده اند، اما مشروط به این شده بود که غربی‌ها دست از شرارت‌های منطقه‌ای بردارند که طرف‌های مقابل چنین شرطی را نپذیرفتند؛ لذا چنین موضوعی نشان می‌دهد دستگاه دیپلماسی درباره برنامه موشکی کشورمان مذاکراتی را انجام داده است؛ البته شروطی را برای این کار داشته اند مانند اینکه آنها از شرارتشان در منطقه بکاهند، اما طرف‌های مقابل ایران، این شروط را نپذیرفتند.

وی افزود: بنابراین مشخص است که در مذاکرات برجامی وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کننده بند را آب داده‌اند که اروپایی ها نیز در این زمینه موهوماتی را می‌بافند. نیروهایی انقلابی در دوران مذاکرات این همه فریاد می‌زدند که مراقب غربی‌ها باشید و بابت چنین نصایحی توهین‌هایی را می‌شنیدند که البته در حال حاضر هم، دُم خروس آقای ظریف نمایناگر شده که در برجام چه گذشته است و غربی‌ها از ما چه می‌خواستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر غربی‌ها صلابت را در تیم مذاکره کننده مشاهده می‌کردند به خود اجازه نمی‌دادند که چنین اظهارات زیاده‌طلبانه و مداخله جویانه‌ای را داشته باشند، پس دستگاه دیپلماسی باید محکم و استوار ایستادگی کند و همچون گذشته از موضع انفعال و وادادگی به مسائل بین‌المللی ورود نکند و بایستی در حفظ منافع ملت بسیار محکم و استوار عمل کند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دستگاه دیپلماسی غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان