Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها سبب شد تا وضعیت این استان از لحاظ شیوع بیماری به ثبات برسد گفت: کاهش محدودیت‌ها نباید سبب کم ‌وجهی به رعایت پروتکل‌ها شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران سمنانی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا نارنجی و شهرستان میامی زرد رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت استان سمنان به ثبات رسیده است اضافه کرد: در حال حاضر مقداری از محدودیت‌ها با توجه به رنگ شهرستان‌ها کاهش یافته اما نباید کاهش این محدودیت‌ها مانع کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز شود.

فعالیت اصناف در گروه یک و دو در شهرستان نارنجی مجاز است

استاندار سمنان درباره نحوه فعالیت اصناف نیز گفت: در شهرستان‌های نارنجی فعالیت اصناف در گروه یک و دو مجاز بوده و سایر مشاغل گروه سه و چهار همچنان مجاز به فعالیت نیستند.

آشناگر با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان میامی زرد رنگ است افزود: در این شهرستان همه مشاغل به جز گروه چهار مجاز به فعالیت هستند.

محدودیت تردد به شهرهای نارنجی استان سمنان همچنان برقرار است

استاندار سمنان درباره تردد به شهرها نیز گفت: محدودیت تردد به شهرهای نارنجی استان سمنان همچنان برقرار است و با متخلفان برخورد می‌شود.

جزئیات درگذشت رتبه سوم کنکور بر اثر ابتلا به کروناخسارت 3 میلیارد دلاری کرونا به المپیک و پارالمپیک 2020

آشناگر از لغو محدودیت تردد وسایئل نقلیه بعد از ساعت 21 شب خبر داد و گفت: وسائل نقلیه در طی 24 ساعت می‌توانند در سطح شهر تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی سبب شیوع بیماری می‌شود از مردم استان خواست از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار سمنان استان سمنان حال حاضر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز /سه‌شنبه/ بر روی عدد ۶۵ قرار گرفته تا همچنان روند سلامت بر هوای تهران ادامه داشته باشد ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۶۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنج روز هوای پاک و ۴۳ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند.

همچنین بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تنها در ایستگاه پارک سلامت (منطقه ۱۷) در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه سنی حساس) است و مناطق دیگر در وضعیت سالم (قابل قبول) قرار دارد.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا