Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، لوییمبازی کاتونگولو - Luyimbaazi Katungulu ، سفیر جوانان آفریقا مقیم اوگاندا در جمع مقامات محلی و گروه‌هایی از مردم منطقه اِنتبه کامپالا در سخنانی به مناسبت روز جهانی معلولان با محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده، گفت كشتن یک دانشمند ایرانی در حقیقت جنگ با علم، دانش و تمدن انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان این دانشمند بزرگ، خسارت و ضایعه هنگفتی به همه ملت‌های آزاده جهان است.

وی با بیان اینکه ترور فخری‌زاده توسط عوامل دولتی‌های ضد جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، اظهار کرد: این دانشمند هسته‌ای با انجام تحقیقات علمی و پژوهشی، در صحنه مبارزه با کرونا، واکسن این بیماری مهلک را قبل از شهادت به مرحله آزمایش‌های انسانی رسانده و در این خصوص گام‌های مؤثری برداشته و خدمات بزرگی به سلامتی جوامع انسانی کرده است.

سفیر جوانان آفریقا تأکید کرد: ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و پدافندی، ضایعه بزرگی نه تنها به ملت ایران بلکه به کشورهای آزاده جهان بوده و ضرر این اقدام جنایتکارانه متوجه جوامع و مراکز علمی، فکری، پژوهشی و انسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رافائل گروسی» به ایران سفر می کند

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش مهر، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد.

قرار است، این کنفرانس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای گروسی: ایران به سختی با آژانس اتمی همکاری می کند/ وضعیت بسیار ناامید کننده است مدیرکل آژانس : باید اظهارات مقامات ایران درباره پیشرفت هسته‌ ای را بسیار جدی بگیریم سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران

دیگر خبرها

  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم