Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی سیاهپوش، پزشک استقلال در گفتگوی اختصاصی با طرفداری به تشریح وضعیت وریا غفوری پرداخت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که خبر آسیب دیدگی وریا غفوری باعث نگرانی هواداران استقلال شده، پزشک این تیم مدعی است غیبت کاپیتان استقلال طولانی نخواهد بود.

به گزارش طرفداری، دکتر مهدی سیاهپوش، پزشک استقلال درباره وضعیت وریا غفوری گفت: کاپیتان استقلال در بازی یا تمرین گذشته استقلال ضربه نخورده و صدمه‌ای ندیده، وریا غفوری یک مصدومیت کهنه همسترینگ دارد که همان آزارش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع حاد نیست.

پزشک استقلال تاکید کرد: وریا غفوری قطعا به بازی این هفته استقلال مقابل نفت آبادان نمی‌رسد، ولی آسیب دیدگی اش به گونه‌ای نیست که غیبت او را طولانی کند. روند درمان کاپیتان استقلال در حال پیگیری است و وریا غفوری خیلی زود به تمرینات گروهی بر می‌گردد. اتفاقی که در تمرین استقلال افتاد این بود که وریا غفوری از ناحیه همان آسیب دیدگی کهنه احساس درد داشت و از محمود فکری اجازه گرفت که در بازی گروهی شرکت نکند. بعد از آن معاینه‌های لازم النجام شد و بلافاصله وارد روند درمانی شدیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال وریا غفوری دکتر مهدی سیاهپوش پزشک استقلال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)