Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: درآمد حاصل از فروش نفت برای سال آینده حدود ۱۹۹ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید حمید پورمحمدی امروز در نشست خبری درباره جزییات بودجه سال آینده افزود: درآمد حاصل از نفت برای امسال حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود.

وی اضافه کرد: برای سال آینده ۷۰ هزار میلیارد تومان درآمد از محل پیش فروش نفت پیش بینی شده و همچنین فروش سهام شرکت‌های دولتی امسال ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که در سال آینده به ۹۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی گفت: منابع جاری دولت از ۵۷۱ هزار میلیارد تومان امسال در لایحه بودجه سال آینده به ۸۴۱ هزار میلیارد تومان رسیده که درآمد مالیاتی از ۲۸۸ هزار میلیارد تومان به ۳۱۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. همچنین مجموعه واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۰۷ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه بودجه هزار میلیارد تومان سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت