Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@20:31:30 GMT

کشف جسد «شیما» بعد از ۱۵ ماه در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۴۶۵

کشف جسد «شیما» بعد از ۱۵ ماه در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: جسد دختر نوجوانی که از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد، متعلق به همان دختری ۱۶ ساله‌ای است که حدود ۱۵ ماه قبل گم شده بود و بعد از بازجویی‌های پلیس مشخص شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس تهران «سردار علیرضا لطفی» ظهر شنبه افزود: قاتل سنگ‌دل بعد از چندماه مقاومت اعتراف کرد و ماموران پلیس توانستند جسد دختر ۱۶ ساله را بعد از گذشت ۱۵ ماه از اعلام مفقود شدنش از داخل باغچه خانه این قاتل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاتل طی مدتی که در بازداشت پلیس بود بارها سعی داشت با دادن آدرس اشتباه ماموران پلیس را سردرگم کند؛ یکبار مدعی شده بود جسد دختر در یکی از شهرهای غربی، و بار دیگر گفت که جسد در شهرهای شمالی است اما با بررسی‌های پلیس معلوم شد که قاتل دروغ می‌گوید.

رئیس پلیس آگاهی تهران بیان کرد: در نهایت با بررسی‌ کارآگاهان پلیس، قاتل اعتراف کرد که جسد مقتول را در حیات خانه خود دفن کرده است و بالاخره جسد دختر نوجوان از داخل باغچه بیرون کشیده شد.

سردار لطفی اضافه کرد: طبق تایید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ مشخص شد جسد مربوط به یک دختر ۱۶ ساله بوده که بر اساس پیشینه این قتل می‌توان گفت پیکر پیدا شده همان جسد «شیما» است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه قاتل «بهلول» نام دارد، بیان کرد: وی چندماهی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار داشت اما در ابتدا لب به اعتراف باز نمی‌کرد و بعد از بازجویی‌های پلیس به قتل اعتراف کرد.

انتشار عکس دختری نوجوان به نام «شیما» در فضای مجازی همراه با یک شماره تلفن و مژدگانی ١٠٠ میلیون تومانی بابت پیدا کردنش حدود ١٥ ماه پیش  بسیار دردناک بود؛ گزارش‌های کوتاه و بلند هم راجع به وی نوشته شد تا شاید اتفاق خوبی رخ دهد اما بعد از این انتظار به نسبت طولانی، جسد شیما پیدا شد. 

بیشتر بخوانید: اعترافات تازه متهم به قتل شیما ناگفته‌های قاتل خونسرد از راز پنهان مرگ شیما جنایت تکان‌دهنده در تهران/ قتل شیما ۱۵ ساله در شکنجه‌گاه بهلول لینک کوتاه: asriran.com/003BWi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیما آگاهی تهران پلیس آگاهی جسد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش