Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" گفت: هفدهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل و دستگیری یک سارق به اسم عزیز در کلانتری ۱۵۶ افسریه تشکیل شد و پس از ارجاع پرونده به دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران با دستور قضائی متهم برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی قصد داشته یک دستگاه تلویزیون را از منزلی سرقت کند با توجه به صدا درآمدن آژیر غافلگیر و قصد فرار را از روی دیوار را داشته که موفق به فرار نشده و توسط اهالی دستگیر شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: با وصول پرونده به پایگاه ششم از متهم تحقیق شد که تنها به سرقت از ساختمان محل دستگیری معترف و بیان کرد، از روی دیوار وارد ساختمان شده و قصد ربودن اموال شاکی را داشته که به خاطر صدای آژیر خطر دستگیر شده است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان که موفق شده بودند ردپای عزیز را در چند سرقت اخیر کشف کنند، متهم را تحت تحقیقات تکمیلی قرار دادند و به ناچار متهم به ۴ فقره سرقت دیگر در سطح حوزه معترف و بیان داشت که سرقت‌ها را از منازل قدیمی و به اتفاق شخصی به هویت سیروس انجام داده است و اموال را به اشخاص عبوری در محدوده خیابان امام حسین فروخته است.

سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه با اعتراف عزیز به بزه انتسابی کارآگاهان شناسایی همدست وی در دستور کار قرار دارد، در پایان گفت: بادستور قضائی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل دستگیری سارق سارق منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند