Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم امدادگران هلال احمر در مقابله با کرونا گفت: در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا تیم‌های امدادی هلال احمر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، غلامرضا حاجیانی ظهرامروز در برگزاری آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر به مناسبت روز جهانی داوطلب با تاکید بر نقش مهم داوطلبان هلال احمر در ماموریت‌های مختلف رسیدگی به آسیب دیدگان اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در عرصه‌های خدمات امدادی، عام المنفعه و خداپسندانه پیشگام  و یاری‌گران جمعیت هلال احمر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، جمعیت هلال احمر را سازمانی غیردولتی عام‌المنفعه دانست و بیان کرد: این نهاد امدادی کمک‌های گوناگون مردمی و خیران جمع آوری می‌کند و به آسیب دیدگان تحویل می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه هیچ چیزی بالاتر از کمک به همنوع نیست افزود: اجر کارهای داوطلبانه توسط خداوند متعال داده می‌شود و بر اساس آیات قرآن کریم هرکس بتواند جان یک نفر را نجات دهد مثل انسانی است که تمام جامعه را نجات داده است.

حاجیانی با تاکید بر نقش مهم هلال احمر در رسیدگی به بحران‌ها و حوادث تصریح کرد: ما همواره بر اساس اصول و اهداف در سوانح و بحران‌ها حرکت می‌کنیم و هیچگونه موانعی در روند کارهای داوطلبانه تاثیر نمی‌گذارد.

وی به خدمات هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا و نقش داوطلبان جمعیت هلال احمر پرداخت و خاطرنشان کرد: داوطلبان هلال احمر در استان بوشهر با حضور گسترده در مبادی  ورودی شهرها به پیشگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا خدمت‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بوشهر اجرای طرح‌های تب‌سنجی و غربالگری ورودی شهرستان‌های استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا طرح نذر آب،کمک‌های معیشتی به آسیب دیدگان، اجرای طرح آمران و ناظران سلامت در این ایام کرونایی با مشارکت داوطلبان هلال احمر انجام شد.

حاجیانی از اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا خبر داد و تصریح کرد: در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا تیم‌های امدادی هلال احمر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

10هزار کیت تشخیص سریع کرونا به استان بوشهر ارسال شد محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر سبب کاهش 53درصدی ورود خودروها شد کاهش 50درصدی بستری‌های کرونایی در استان بوشهر/ استاندار: 90درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود

وی با اشاره به اینکه طرح سردار شهید قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا ویروس، به صورت سراسری اجرا شده است گفت: با اجرای این طرح که محله و خانه محور است اعضای داوطلبان و جوانان هلال احمر در کنار بسیجیان آماده همکاری در کمیته عملیاتی هستند.

در این جلسه به نمایندگان اعضای داوطلب در هر شهرستان لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر استان بوشهر شهید قاسم سلیمانی جمعیت هلال احمر مقابله با کرونا هلال احمر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی