Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان به تشریح برنامه‌های روز دانشجوی این تشکل دانشجویی پرداخت و گفت: اصلی‌ترین برنامه ما دعوت از استاندار زنجان برای حضور در جمع دانشجویان است.

مهدی رضایی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو پرداخت و اظهار کرد: برنامه اصلی ما دعوت از استاندار زنجان و معاونت زنان استانداری است که در برنامه‌های جداگانه‌ای برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی بیان کرد: برنامه استاندار با حضور اعضا و مسئولان دیگر تشکل‌های دانشجویی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. اما برنامه ما با بلوری، معاون زنان استانداری زنجان با مسئولان و معاونت‌های خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی کرده ایم که این برنامه‌ها به صورت زنده نیز پخش شود، افزود: درخواست برگزاری جلسه را به استانداری داده ایم و امیدواریم که از سوی استاندار پاسخ مناسبی دریافت کنیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زنجان با بیان اینکه فردا، ۱۶ آذر، وحید جلیلی میهمان دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان خواهد بود، گفت: در این جلسه که به صورت مجازی برگزار می‌شود، جلیلی قرار است برای دانشجویان زمینه‌های فرهنگی روی کارآمدن دولت جوان انقلابی را تشریح کند.
وی بیان کرد: در طول هفته نیز تلاش خواهیم کرد در سه محور بودجه سال آینده، ترورشهید فخری زاده و جنبش دانشجویی، هر شب یک گفتگو را به میزبانی دفاتر بسیج دانشجویی با یک چهره سیاسی استان برگزار کنیم.

رضایی به ارتباط دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان با مسئولان دانشگاه‌ها صحبت کرده اند و قرار است گفتگو‌های زنده‌ای با محوریت مسائل دانشگاه با دانشجویان داشته باشند. در این برنامه‌ها روسای دانشگاه ها، معاونان آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و ... هر دانشگاه به صورت جداگانه به سوالات دانشجویان پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مناظره‌ای در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی ترتیب داده شده، گفت: برنامه‌های طنز ایسنتاگرامی نیز به صورت کلیپ و استندآپ، به نام «کرونامی» و «کروناگاه» برنامه ریزی شده که قرار است به مسائل و مشکلات دانشجویان در یک سال اخیر در فضای دانشگاهی، به ویژه آموزش مجازی، بپردازند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات عکاسی در دانشگاه‌های مختلف این استان اشاره کرد و گفت: همچنین مسابقات کتابخوانی نیز در دانشگاه‌های مختلف استان برنامه ریزی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی زنجان روز دانشجو وحید جلیلی دولت جوان انقلابی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی برنامه ریزی دانشگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 

فرشته امین، مدیرکل دفتر مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره ارتباط صنعت با دانشگاه اظهار کرد: در یک سیستمی متشکل از استاد، دانشجو، سازمان، دولت و ذی نفعان قرار گرفته ایم که هر کدام نقش مهمی بر عهده دارند، وقتی پای صحبت آن‌ها می‌نشینیم از ارتباط کمرنگ دانشگاه با صنعت گلایه‌مند هستند و دغدغه‌هایی دارند، اما این تنها کافی نیست؛ چرا که همه ما باید خود را در این سیستم یک فرد مسئول بدانیم و پای کار بیاییم. 

وی افزود: عضو هیئت علمی دانشگاه و سازمان‌ها و بخش‌های مختلف باید با همکاری یکدیگر ارتباط صنعت با دانشگاه را تقویت ببخشند؛ برگزاری رویداد‌هایی از قبیل نمایشگاه بازار کار هم با هدف افزایش آمار اشتغال و معرفی صنایع به دانشجویان و فارغ التحصیلان انجام می‌شود تا آنها بتوانند متناسب رشته تحصیلی خود فعالیتی را به ثمر برسانند. 

امین تصریح کرد: برخی از سازمان‌ها هنوز توجیه نشده اند که چرا دانشجو باید ۷۰ ساعت از زمان خود را در صنایع بگذراند و در مقابل کارفرما هم به ارزیابی او اقدام کند، در صورتی که اگر به سیستم مذکور اعتقاد و دیدبلند مدت داشته باشیم، همه باید در مقطعی سرمایه گذاری کرده و وقت و انرژی بگذاریم تا تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه جدی گرفته شود. 

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: طبق برنامه ریزی ۲ ساله باید برنامه‌های خود را تحقق ببخشیم تا ارتباط دو سویه صنعت و دانشگاه بیش از پیش پررنگ‌تر شود، هم اکنون دانشجویان در برخی از حوزه‌ها مثل رشته‌های فنی مهارت‌های خوبی دارند، اما با توجه به ماهیت رشته ها، دانشجو باید در دوران تحصیل خود مهارت‌هایی را کسب کند، در مقابل در برخی از رشته‌ها این مهارت آموزی کمتر است. 

امین گفت: مهارت‌های عملی مانند کار گروهی، مدیریت زمان، برنامه ریزی، توانایی حل مسئله، رهبری و ... در رشته‌های فنی آموزش داده می‌شود، اما هم اکنون دغدغه ما در دانشگاه‌ها این است که دانشجو در بدو ورود به بازار کار نمی‌تواند کار گروهی انجام دهد و نامه اداری بنویسد و توانایی حل مسئله و مدیریت را ندارد که باید روی این مسائل تاکید کنیم. پس تمرکز ما هم روی مهارت‌های عملی و رفتاری است. 

وی بیان کرد: مهارت‌های سخت در برخی از رشته‌ها هم اکنون قوی‌تر است و به همین علت متقاضی بازار کار در آن رشته‌ها بیشتر و در برخی دیگر ضعیف‌تر است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟