Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد كیش گفت : طبق نظر كارشناس هنوز علت قطعی مرگ این نهنگ مشخص نیست و بررسی های بیشترادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد كیش ، مریم محمدی با اشاره به اینكه متاسفانه مطالبی كه در خصوص علت مرگ این نهنگ درفضای مجازی منتشر شده، بی پایه و اساس است گفت : از بعدازظهر یازدهم آذر كه لاشه دومین نهنگ به ساحل كیش رسید روند بررسی ها آغاز و مشخص شد این نهنگ از گونه Bryde و با جنسیت نر بود و بر اساس بیومتری صورت گرفته نهنگی بالغ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : با توجه به اینكه از زمان تقریبی مرگ نهنگ تا كشف لاشه حدود ٣ تا ٤ روز می گذرد ، امکان نمونه برداری های میکروبی وجود نداشت اما نمونه های سم شناسی، هیستوپاتولوژی ، نمونه های انگلی از روده و نمونه های ژنتیکی از لاشه نهنگ گرفته و در دمای منفی 20 درجه فریز شده تا در اسرع وقت به آزمایشگاه معتمد ارسال شود.
رییس اداره محیط زیست كیش تاكید كرد در حال حاضر احتمالاتی که به عنوان علل مرگ وجود دارد ، در حال بررسی است.
لازم به ذكر است نخستین لاشه نهنگ گونه براید جمعه ٣٠ آبان و دومین نهنگ مرده سه شنبه ١١ آذر در سواحل كیش دیده شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید