Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@07:18:31 GMT

خبری مهم درباره پیراهن دست خدا مارادونا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۴۵۱

خبری مهم درباره پیراهن دست خدا مارادونا

مردی که پیراهن معروف دست خدا مارادونا در سال ۱۹۸۶ را در اختیار دارد، می گوید این پیراهن برای فروش نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از درگذشت دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و دنیای فوتبال، خبرهای گوناگونی در رابطه با این فوق ستاره منتشر می شود که اکنون جدیدترین خبر در این رابطه مربوط به پیراهنی است که او در دیدار با انگلیس پوشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو هاج بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، فردی که پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ پیراهن خود را با دیگو مارادونا عوض کرد، اصرار دارد که این پیراهن برای فروش نیست.

این در حالی است که یک کارشناس یادگاری ورزشی در ایالات متحده ارزش آن را در حدود ۲ میلیون دلار اعلام کرده است. هاج به بی بی سی گفت که او از زمان درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین در ۶۰ سالگی یک هفته ناراحت کننده را صرف پاسخ به سوالات ناخواسته کرده است.

هاج ۵۸ ساله پس از بازی معروف آرژانتین و انگلیس در جام جهانی و دو گل معروفی که مارادونا به ثمر رساند، پیراهنش را با او عوض کرد. این، همان پیراهنی است که مارادونا در جریان دیداری که با دست دروازه انگلیس را باز کرد، به ثمر رسانده است.

گلی که بعدها اسطوره فوتبال آرژانتین، آن را دست خدا نامید. مارادونا در آن دیدار، یک گل استثنایی دیگر به ثمر رساند. او پس از دریبل و پشت سر گذاشتن چندین بازیکن بریتانیایی ها، دروازه پیتر شلتون را باز کرد.

 

هاج به رادیو ناتینگهام بی بی سی گفت:

من ۳۴ سال است که این پیراهن را دارم و هرگز سعی نکرده ام آن را بفروشم. داشتن آن را دوست دارم. از نظر احساسی، یک حس باورنکردنی به آدم دست می دهد.

او در مورد تماس های فراوانی که پس از مرگ مارادونا برای خرید و فروش این پیراهن با او می شده، گفت:

افرادی زیادی بی وقفه درب خانه من را زده اند و یا با تلفن از انواع اقصی نقاط جهان با من تماس گرفته اند و گوشی من مدام زن می خورد.

بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:

این اتفاقات ناراحت کننده بود. من گزارشات زیادی را در اینترنت دیده ام که عده ای شایعاتی به راه انداخته اند که من با دریافت یک یا دو میلیون یورو، این پیراهن را خواهم فروخت.

هاج در پایان گفت:

من فروش پیراهن مارادونا را بی احترامی و کاملاً اشتباه می دانم. این پیراهن با ارزش هرگز برای فروش نیست. من به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی، قصد فروش آن را ندارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین آرژانتین پیراهن دست خدا مارادونا مارادونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اتلتی‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول اتلتیکو مادرید برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به اتلتیکو مادرید رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول روخی بلانکوس را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم