Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از آغاز نمایشگاه مجازی دستاورد‌های پژوهشی خراسان شمالی به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و گفت: تا این لحظه ۱۲۵ غرفه در نمایشگاه حاضر هستند.

مهران گرمه، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: نمایشگاه مجازی دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی از امروز به مناسبت هفته پژوهش با ۱۲۵ غرفه مجازی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرمه ادامه داد: ثبت نام از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خصوصی و دولتی ادامه دارد و تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه افزایش خواهد یافت.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی،  دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی،  شرکت‌های نیمه دولتی، دولتی و خصوصی  در این نمایشگاه‌ها دستاورد‌های پژوهش خود را را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: ۱۳غرفه به این مراکز اختصاص یافته است.

وی افزود: ۲۴غرفه مربوط سالن فناوری پارک علم و فناروی خراسان شمالی است و مراکز رشد و شتابدهنده‌ها نیز ۷۲ غرفه در اختیار دارند.

گرمه خاطرنشان کرد: در سالن فن بازار این نمایشگاه نیز پنج غرفه به عرضه فناروی، ۹ غرفه به تقاضا و ۲ غرفه نیز به سرمایه گذاری اختصاص دارد.  

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با اشاره به این که فناوران استان در سال قبل در جذب سرمایه گذار و فروش محصولات در نمایشگاه خوش درخشیدند خاطرنشان کرد: فناوران خراسان شمالی در نمایشگاه پژوهش پارسال ۳۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه داشته اند.

وی اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش‌های مختلف مانند صنعت و بهترین محل و فرصت برای عرضه دستاورد‌های پژوهشی است.

گرمه در انتها گفت: این نمایشگاه که از امروز آغاز شده است تا بیستم آذر ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته پژوهش کرونا نمایشگاه مجازی پارک علم و فناوری خراسان شمالی پارک علم و فناوری خراسان شمالی دستاورد های پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب