Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سکوی فرود بالگرد هم اکنون در بیمارستان  بروجن فعال و جانمایی برای احداث این سکوها در دیگر نقاط استان نیز انجام شده است و نیاز به تامین اعتبار و یا کمک خیران دارد.

به گفته وی، احداث این سکوها در سایر بیمارستانهای استان جانمایی شده و نیاز به تامین اعتبار و یا مشارکت خیران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با تاکید بر امدادرسانی سریع در هنگام حوادث اظهار داشت: برای راه‌اندازی هر سکوی فرود بالگرد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

وی بر افزایش مشارکت شهرداری و دهیاریها برای شن ریزی و آسفالت مکان‌های جانمایی شده و حمایت خیران برای احداث این سکوهای فرود بالگرد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بالگرد در هنگام ماموریت در یک منطقه که مستعد باشد فرد می‌آید و شاید مسیر دسترسی به مکان حادثه بسیار زیاد باشد.

وی اظهار داشت: سالانه بیش از ۳۰ مورد اعزام بالگرد برای حوادث مختلف در استان انجام می‌شود.

حیدری از استقرار یک بالگرد به صورت شبانه روزی در استان خبر داد و افزود :هم اکنون یک پایگاه هوایی اورژانس در مرکز استان فعال می باشد.

به گزارش ایرنا ،در استان ۵۲ پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد  ۱۷ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای فعال است که ۳۵۰ تکنسین اورژانس در این پایگاه‌ها فعالیت دارند.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا امداد هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا امداد هوایی سازمان اورژانس کشور توسعه ایران چهارمحال وبختیاری اختصاصی ایرنا امداد هوایی اخبار کنکور فرود بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک