Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در نتیجه غربالگری ۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده و در خصوص قرنطینه و اجرای مراقبت‌های بعدی راهنمایی شده اند.

او گفت : چهار تیم از شبکه بهداشت و درمان در زمینه آموزش‌های چهره به چهره به افراد به صورت محله محور فعالیت دارند و همچنین ۲ تیم از ناحیه مقاومت سپاه پاسداران خانواده‌های نیازمند را شناسایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: در این طرح هدف آموزش و شناسایی بیمارانی است که باید قرنطینه شوند و توصیه‌های خود مراقبتی را انجام دهند و خانواده‌هایی که مشمول دریافت کمک‌های مومنانه و معیشتی هستند نیز شناسایی می‌شوند.

تاتار ادامه داد: با توجه به اجرای محدودیت‌ها در قصرشیرین کاهش تعداد مبتلا به کووید ۱۹را طی ۲ هفته اخیر داشته ایم، اما این به معنای پایان کرونا نیست و حتما مردم همچنان توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تردد‌های غیرضرور جلوگیری کنند.

او افزود: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و جدی گرفتن موازین بهداشتی اصولی است که باید مردم آن را جدی بگیرند.

او گفت: کرونا در کمین همه افراد است و شب نشینی‌ها و گردهمایی‌های خانوادگی کانون ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ است از این رو از مردم می‌خواهیم با همراهی و همکاری و مشارکت از برپایی چنین مجالسی به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار قصرشیرین افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۴۰۳ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از مجموع مبتلایان ۱۸ تن فوت کرده اند و هم اکنون ۲ تن در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • ۱۵۰۰ معلم فداکار در اصفهان شناسایی شدند
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین