Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون وزیرخارجه بوسنی و هرزگوین، سفرا و کارداران روسیه، فلسطین، واتیکان، و پاکستان از جمله شخصیت هایی بودند که دفتر یادبود گشوده شده در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو را امضا و مراتب تسلیت خویش و دولت های متبوع  را به ملت و دولت ایران اعلام کردند.

نمایندگان انجمن دوستی بوسنی و هرزگوین و ایران، نماینده مجلس اعلای عراق در بالکان، رئیس دانشکده حقوق تروانیک، نمایندگان انجمن مادران شهدای سربرنیتسا، انجمن زنان بوسنی، رئیس دانشگاه تروانیک نیز از جمله حضور یافتگان در سفارت کشورمان به این مناسبت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیران کالج فارسی بوسنیایی، بنیاد ملاصدرا، موسسه ابن سینا و دهها نفر از دیگر علاقه مندان به انقلاب اسلامی نیز با حضور در سفارت کشورمان و اهدای گل به یادمان شهدای ایرانی در سارایوو، یاد سردار شهید فخری زاده را گرامی داشتند و ضمن امضای دفتر یادبود مراتب تسلیت و همدردی خویش را با ملت و دولت ایران ابراز کردند.

برخی از مقامات و شخصیت های بوسنیایی نیز در تماس های تلفنی و پیام های کتبی به سفارت کشورمان ضمن ابراز همدردی حادثه شهادت سردار فخری زاده را تسلیت گفتند.

دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی به دست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی سارایوو پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی سارایوو محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی سارایوو اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس

یکی از بهترین پاس گل‌های فصل به نام مهندس آلمانی ثبت شد.

طرفداری | پاس گل استادانه تونی کروس واکنش جالب وینیسیوس جونیور را به همراه داشت.

نیمه دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 در جریان است. با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در 45 دقیقه نخست‌، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و یک گل بسیار مهم در آلیانتس آرنا به ثمر رساند؛ گلی که بهتر است به نام تونی کروس به خاطر پاس گل استادانه این ستاره آلمانی زده شود.

وینیسیوس جونیور، زننده گل اول رئال مادرید به تونی کروس بابت این پاس گل استادانه ادای احترام کرد تا همان‌طور که در ادامه می‌بینید، تصویر زیبایی به ثبت برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • ۵ معلم از ۵ دهه؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • ۵ معلم از ۵ دهه سینمای ایران؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه