Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا اسلام‌زاده، سرمربی تیم بسکتبال نوشت افزار کنکو در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باخت تیمش برابر تیم سپهرداد تهران بیان کرد: متاسفانه بازیکنان با تجربه ما روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کنند؛ به همین منظور از بازیکنان کم تجربه‌تر استفاده کردیم تا با استفاده از انرژی جوانی آن ها به هدفی که داشتیم برسند، اما به این مهم نرسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال برای پلی آف برنامه ریزی زیادی کرده بودیم و تا به امروز به چیزی که می‌خواستیم نرسیده‌ایم و هیچ چیز مطابق انتظارم پیش نرفته است.

او درباره درگیری لفظی که میان کادر فنی تیمش برابر سپهرداد در پایان بازی رخ داد، بیان کرد: در جریان این اتفاق نیستم و فکر نمی‌کنم بحثی به وجود آمده باشد، چون هر ۲ تیم در یک سالن مشترک تمرین می‌کنیم. اگر هم بحثی رخ داده باشد، مطمئنا چیز مهمی نیست.

سرمربی کنکو درباره استراتژی کادر فنی برای بازیکنان در روز‌های آتی اظهار کرد: تنبیه، تشویق یا قهر، استراتژی‌های مختلف برای هر مربی است. باید بازی‌های قبلی تیم را آنالیز کنم. ترجیح می‌دهم فعلا چند روزی به تیم و خودم استراحت بدهم تا از فشار خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مخالفتی با برگزاری بازی‌های لیگ در شهری به غیر از تهران دارد یا خیر، بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که در شهری دیگر برگزار شود، اما باید از نظر اسکان و نحوه برگزاری بازی‌ها، شرایط استاندارد  و شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا رعایت شوند. نتیجه برگزاری بازی‌ها در تهران نشان می‌دهد که اتفاق بدی نیفتاده و فعلا میزبانی پایتخت خوب بوده است.

بیشتر بخوانید

شرایط صعود تیم ملی بسکتبال ایران به رقابت‌های کاپ آسیا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم