Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@05:29:48 GMT

دختر ترامپ به فریبکاری متهم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۳۰۷

صراط: پس از بازجویی از ایوانکا ترامپ درباره سوء استفاده از بودجه مراسم تحلیف پدرش، دادستان کل واشنگتن اظهارات وی را گمراه کننده خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این نشریه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی نوشت: کارل راسین، دادستان کل واشنگتن دی سی، روز پنجشنبه گفت: شهادت ایوانکا ترامپ در تحقیقات درباره هزینه‌های مراسم تحلیف پدرش "به شدت گمراه کننده" بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوایل آن روز، بزرگترین دختر رئیس جمهور ترامپ گفت در تحقیقات درباره استفاده از بودجه مراسم تحلیف پدرش شهادت داده است.

او در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت: "این هفته بیش از ۵ ساعت در دفتر دادستان کل بازجویی شدم و آن‌ها پول‌هایی را که در مراسم تحلیف به هتل ترامپ پرداخت شده است زیر سوال بردند. من یک نامه الکترونیک از ۴ سال پیش را به آن‌ها ارائه دادم که نشان می‌داد من دستورالعمل‌هایی را برای دریافت «نرخ عادلانه بازار» به هتل ارسال کرده بودم. "

راسین گفت: با اظهارات علنی [ایوانکا]ترامپ در این زمینه موافق نیست.

او در مصاحبه‌ای با شبکه ام اس ان بی سی گفت: "با همه احترامی که برای ایوانکا ترامپ قائل هستم، آنچه که او امروز مطرح کرد بسیار گمراه کننده و در بهترین حالت، بخشی از ماجرا بود. "

[ایوانکا]ترامپ برای توضیح درباره اتهامات سوء استفاده از بودجه مراسم تحلیف رئیس جمهور در سال ۲۰۱۷ بازجویی شد. در ماه ژانویه، راسین از سازمان ترامپ و کمیته تحلیف ریاست جمهوری شکایت کرد و مدعی شد آن‌ها با سوء استفاده، بیش از یک میلیون دلار پول جمع آوری شده را در زمان مراسم تحلیف ۲۰۱۷ به هتل ترامپ پرداخت کرده اند.

گفته شده است رئیس جمهور به طور پیشگیرانه‌ای درباره بخشش ایوانکا ترامپ، اریک ترامپ و دونالد ترامپ جونیور قبل از پایان ریاست جمهوری اش صحبت کرده است تا بتواند از آن‌ها در مقابل خطرات قانونی احتمالی پس از روی کار آمدن بایدن محافظت کند. اما اتهامات دولتی شامل بخشش فدرال نمی‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترامپ ایوانکا ترامپ واشنگتن صراط آمریکا ایوانکا ترامپ مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند