Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید قبادی دانا روز شنبه در فایل صوتی که در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد، افزود: همچنین برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن ۱۸ سال رسیده اند اما فاقد شغل و درامد هستند مبلغ ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی شارژ شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۴۷ هزار نفر از افراد دارای معلولیت حائز این شرایط بودند که این مبلغ را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ کمک هزینه معیشت برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید است. همانطور که گفتم مبلغ کلی ۷۱ میلیارد تومان در سراسر کشور بوده است.
امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن منابع لازم و تامین اعتبار لازم برای قانون بتوانیم مجموع مواد مختلف حقوقی را به نحوی شایسته اجرا کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق برآورد دقیق صورت گرفته بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای اجرای مواد مختلف قانون حمایت از افراد دارای معلولیت مورد نیاز است. چیزی که در بودجه تاکنون اختصاص داده شده، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است. البته با توجه به شرایط کرونا و همچنین تحریم ها و البته سایر مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد شرایط سختی رقم خورده است.

قبادی دانا اضافه کرد: نیازهای معلولان نیازهایی است که طبق قانون باید برآورده شود و امیدواریم تا حد ممکن اعتبارات لازم برای اجرای قانون در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود. از مجلس تقاضا میکنیم در کمیسیون های تخصصی و همچنین کمیسیسون تلفیق و همچنین تصویب لایحه بودجه  ۱۴۰۰ نهایت تلاش خود را برای تحقق این امر به کار ببرند.

برچسب‌ها وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت روز جهانی معلولان معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت روز جهانی معلولان معلولان وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت روز جهانی معلولان معلولان اخبار کنکور افراد دارای معلولیت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به مناسبت روز دختر در حرم بانوی کرامت برگزار شد و دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین در حمایت از طرح نور فراجا شعار دادند.

فیلم: مهدی بخشی سورکی

کد خبر 6100914 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا
  • اختصاص ۲۰ پلاک مسکونی مشمولان قانون جوانی جمعیت در رضوانشهر
  • حق پرستاری؛ چراغی که به خانه معلولان رواست
  • اهواز باید برای تردد معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شود
  • اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی برای کارگران / آخرین اقدامات انجام شده برای مسکن کارگری
  • اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی برای کارگران
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد