Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:50:08 GMT

دستگیری یک کلاهبردار زن پس از9سال

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۳۷۸

دستگیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که کلاهبرداری کرده بود پس از ٩ سال خبر داد. ناطقان: سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره اظهار کرد: پرونده ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومین و متهمان فراری پلیس پیشگیری تهران منتقل شد. پرونده درباره خانمی بود که با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین،  آنها را به 6 خریدار فروخته و به مدت 9 سال متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان اینکه در این راستا کارگروهی ویژه تشکیل شد، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی کلیه سرنخ های به دست آمده، ماموران این پلیس مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی کرده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم قبل از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود.

وی افزود: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار کرد و گفت که اسناد چند قطعه زمین را جعل و به 6 خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ 30 میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.


سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام کردند.

به گفته وی، متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شده است.

منبع: عصر ایران برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار زن ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار زن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار