Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:27:34 GMT

ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان زیر و رو می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۴۳۷

ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان زیر و رو می‌شود

افزایش تعداد مصدومان باعث خواهد شد تا محمود فکری در ترکیب استقلال تغییراتی را ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معضلاتی که نصیب استقلال در روزهای سخت کنونی شده، افزایش تعداد مصدومان این تیم است. در حال حاضر استقلال 5 بازیکن مصدوم دارد. مسعود ریگی، شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری 5 بازیکنی هستند که هرکدام به دلیل مصدومیت های مختلف قادر به همراهی تیم شان نیستند و فعلا دور از تمرینات سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه اسماعیلی، دیاباته و یزدانی در بازی گذشته آبی پوشان نیز به دلیل مصدومیت حاضر نبودند اما حالا ریگی و غفوری نیز به جمع مصدومان اضافه شدند و سرمربی آبی ها مجبور است تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.


بی تردید محمود فکری برای پر کردن جای خالی ریگی و غفوری کار راحتی ندارد. این دو ستاره توانمند حالا باید از ترکیب خارج شوند. البته نفرات جایگزین دیگری در ترکیب استقلال هستند که بتوانند به میدان بروند. احمد موسوی گزینه خوبی برای حضور در پست دفاع راست محسوب می‌شود اما با توجه به اینکه او در دو مسابقه قبلی هافبک راست بود حالا با حضور در دفاع راست فکری باید یک بازیکن دیگر را در خط هافبک به زمین بفرستد.


همچنین غیبت مسعود ریگی نیز فرصت را در اختیار یک هافبک دیگر قرار می‌دهد تا به ترکیب اضافه شوند. در این خصوص به نظر می‌رسد مهدی‌ مهدی‌پور مناسب ترین گزینه برای حضور در ترکیب ثابت آبی ها است و احتمالا شاهد اولین بازی او به صورت ثابت برای استقلال باشیم.


با توجه به انتقادهایی که طی روزهای گذشته از سبک بازی استقلال شده، فکری حالا دو یار کلیدی دیگر خود را نیز در اختیار ندارد و باید دید او در مصاف با نفت آبادان چگونه تیمش را به زمین خواهد فرستاد.


دیدار استقلال و نفت آبادان ساعت 16:15 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه