Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در ادامه ارائه خدمات متنوع و خودجوش جهادگران، طی اقدامی ارزشمند از سوی صندوق خیریه امام سجاد(ع) مسجد جامع لار و پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری، با بهره‌گیری از مساعدت‌های خیرین در سه عرصه مهم کارهای بزرگی صورت گرفته است.

این جهادگران توانسته‌اند با تهیه و اهدای ۶۰ بسته مواد غذایی به خانواده های نیازمند به ارزش ۱۴ میلیون تومان گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با پیگیری و شناسایی جهادگران، یک یخچال برای تکمیل جهیزیه یک زوج جوان نیازمند با هزینه‌ای بالغ برپنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری و به آنان اهداء شده است.

در ادامه روند کمک‌رسانی‌ها، یک دستگاه آبگرمکن برای یک خانواده نیازمند آبرومند به ارزش سه میلیون تومان تهیه و تقدیم آنان شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه مومنانه لارستان فارس یاری رساندن جهیزیه کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین