Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، ملوان با ۱۰ بازیکن از سد رایکای بابل گذشت و پیروزی‌های پارس جنوبی تداوم یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (شنبه) برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

*رایکای بابل صفر - ملوان بندر انزلی یک
گل: سهیل فداکار (88)
اخراج: عیسی پرتو از ملوان

* شهرداری آستارا صفر - مس کرمان یک
گل: بابا محمدی (70)

* فجر شهید سپاسی شیراز یک - نود ارومیه صفر
گل: دانیال کردستانی (65)

* آرمان گهر سیرجان صفر - بادران صفر

* خیبر خرم‌آباد صفر - استقلال ملاثانی یک
گل: علیرضا خوش‌کفا (88)
اخراج: علیرضا خوش‌کفا

* هوادار تهران 2 - قشقایی شیراز صفر
گل‌ها: حمید کاظمی (21) و مجتبی محبوب مجاز (59)

* گل ریحان البرز صفر - پارس جنوبی جم بوشهر یک
گل: کیانوش میرزایی (35)

* شاهین شهرداری بوشهر 2 - خوشه طلایی ساوه صفر

* استقلال خوزستان صفر - چوکای تالش صفر

برنامه هفته‌های چهارم تا ششم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد

با این نتایج، پارس جنوبی با کسب سومین پیروزی متوالی خود، 9 امتیازی شد و در صدر جدول مسابقات باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان با هفت امتیاز و تفاضل گل 2+ در جایگاه بعدی ایستادند. ملوان با برتری در تقابل تیم‌های شمالی از سد رایکا گذشت و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

خیبر خرم‌آباد در تهران با یک گل از استقلال ملاثانی شکست خورد و به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرد. نکته قابل توجه این مسابقه، حضور علی کریمی و مهرداد میناوند در ورزشگاه غدیر تهران بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی استقلال ملاثانی فوتبال پارس جنوبی جم لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی فوتبال پارس جنوبی جم لیگ دسته اول لیگ دسته اول فوتبال پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • دریای بابل به دنبال پیروزی مقابل آریو اسلامشهر
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش