Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش از بکارگیری بالگردهای ایزوله‌ در هوانیروز ارتش برای انتقال بیماران کرونایی از مناطق سخت‌گذر به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در خصوص تعامل این یکان با سازمان اورژانس کشور گفت: با تلاش متخصصان این نیرو توانستیم بالگردهای ایزوله‌ای درست کنیم که در صورت نیاز، بیماران را از مناطق سخت‌گذر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در شهرها منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار به درخواست اورژانس صورت خواهد گرفت و هدف آن جابجایی بیماران کرونایی در روستاها و مناطق سخت گذر با این بالگردهاست.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: این کار در استان‌هایی انجام می‌شود که پایگاه‌های هوانیروز ارتش در آن استانها مستقر است.

سرتیپ دوم قربانی اضافه کرد: علاوه بر این بالگردها، کارهای زمینی خوبی هم در شهرها درخصوص ضدعفونی خیابان‌ها و معابر انجام داده‌ایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش هوانیروز ارتش سخت گذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش

دریافت 200 MB کد خبر 6094756

دیگر خبرها

  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش