Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتادو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاسن صالحی امیری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفتادو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح  امروز با ریاست رضا صالحی امیری  رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور اعضای هیات با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شماره یک کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نشست موضوع تدوین بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک و شیوه نامه توزیع اعتبارات سال آتی، بحث و تبادل نظر شده و مقرر گردید در نشست آتی ضمن بررسی شاخص های توزیع بودجه فدراسیونها توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، سایر شاخص های توزیع اعتبار فعالیت های پشتیبانی، اجرایی، آموزشی، فرهنگی و امور مرتبط با بازیها به همراه آنالیز مربوطه توسط دبیرکل و خزانه دار ارائه و به آن پرداخته شود.

همچنین فروتن رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک نیز گزارش مبسوطی در ارتباط با تشکیل کمیسیون اخلاق ورزش ارائه نموده که این کمیسیون در ارتباط با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک و مقرارت داخلی و با توجه به ساز و کارهای تعیین شده طی روزهای آتی شروع بکار نماید.

این کمیسیون تاکنون  50 جلسه برگزار نموده و آیین نامه های مختلف اجرایی، انضباطی و اخلاقی را تدوین نموده است.

در ادامه نشست امروز عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی بازیهای المپیک 2020 توکیو گزارشی از روند طراحی و انتخاب طرحهای پیشنهادی لباس رسمی کاروان توضیحاتی ارائه و ابراز داشت: هدف از تشکیل ستاد فرهنگی بازیها، استفاده از کلیه ظرفیت های ملی کشور در حوزه هنری، فرهنگی و ورزشی می باشد و برنامه و فعالیتهای فرهنگی پیش بینی شده از طریق مشارکت کلیه دستکاه های مرتبط با این موضوع صورت خواهد پذیرفت.

عارف نیا در خصوص سمفونی ملی المپیک یادواره جهان پهلوان تختی و نماد کاروان ورزشی اعزامی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد که  در این ارتباط صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  عنوان داشت برنامه های فرهنگی مناسب و در خور شانی برای بازیهای المپیک توکیو تنظیم شده که بر اساس جهت گیری درست و فرایندهای علمی و فرهنگی می باشد.

در محور سوم نشست امروز نیز بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون پرداخت  که هیات اجرایی ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه فدراسیون اسکیت و رئیس آن، بر حمایت بیشتر از این فدراسیون و رشته های تحت پوشش آن تاکید نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟